Home    Aanbiedingen    Inloggen    Diensten    Helpdesk    Partners    Adverteren    Contact  
Wilt u ook meer omzet behalen met uw online winkel?
Winkel (gratis) aanmelden of adverteren

Rubrieken
 Auto en fiets
 Bloemen en cadeaus
 Boeken en tijdschriften
 Computers en software
 Diversen
 Electronica
 Erotiek en 18plus
 Eten en drinken
 Film en muziek
 Financieel
 Gezondheid
 Huis en tuin
 Kinderen en babies
 Kleding en accessoires
 Optiek
 Prijsvergelijk
 Speelgoed en games
 Sport en hobby
 Telefonie GSM en Ringtones
 Tweedehands
 Vakantie en uitgaan
 Warenhuizen
 Zakelijk en kantoor
  Laatste reacties
 United Consumers
 Lastminute.nl
 Shirtcity.nl
 e-Rubbers
 Mindscape
  Advertenties

TIP: koop bij online winkels
met een keurmerk:

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Naam: Edwin
Datum: februari 12, 2008 - 04:46
Onderwerp: Lamp.nu
Ik wacht al twee jaar (!) op een bestelling van lamp.nu. het betreft een vloerlamp (bestelnummer 537) van EUR 150.00. Ik heb indertijd het geld overgemaakt naar de opgegeven bankrekening. Daana heb ik herhaaldelijk contact gehad met de heer J. Swinkels, zowel vial e-mail als telefoon.. Veel beloftes zijn er gedaan maar nooit een levering. Die man is met recht een oplichter. In 2006 heb ik Markplaats al een e-mail gestuurd over deze zaak maar kreeg toen als antwoord dat er geen andere klachten waren over lamp.nu. Ik ga morgen aangifte doen bij de politie.
Naam: XX
Datum: februari 8, 2008 - 09:49
Je kunt aangifte doen bij de politie, hebben velen inmiddels gedaan en verder je rechtsbijstandsverzekering inschakelen.
Naam: -
Datum: februari 6, 2008 - 12:24
Onderwerp: wij ook
kunnen we onze krachten niet bundelen?
is er geen instantie die het opneemt voor ons als consument?
Naam:
Datum: januari 23, 2008 - 03:25
Onderwerp: Lighty /Verlichting
Deze meneer handelt ook nog onder www.verlichting.nu een website voor grootthandel - claimt niet aan particulieren te leveren.

Ons bedrijf heeft in februari 2007 twee transporten van lampen van Engeland naar Helmond uitgevoerd voor Lighty Verlichting, echter geen betaling van de vrachtkosten. Zaak ligt nu bij de deurwaarder die nu bezig is beslag te laten leggen op de eigendommen / bankrekeningen e.d. van dit bedrijf.

Bij mijn verdere zoektocht op internet kwam ik bij www.verlichting.nu en in de gegevens op deze site wordt vermeld dat dit bedrijf eigendom is van Lighty Verlichting. Schijnt dat hij nu overstapt van het oplichten van particulieren naar het oplichten van bedrijven.
Naam:
Datum: januari 18, 2008 - 07:01
Zie voor een uitgebreide update over recente ontwikkelingen m.b.t. Lamp.nu:

http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1128023124/45
Naam:
Datum: januari 17, 2008 - 12:44
Onderwerp: Actie tegen Lamp.nu/Jack Swinkels
Helaas hebben wij geen vertrouwen meer in een softe aanpak van de heer Swinkels. Tijd dus dat hij het echt gaat voelen. En daar gaan we de komende maanden veel energie in steken. Onderstaand de email waarmee onze Brabantse vriend vandaag op de hoogte is gesteld van onze eerste acties en van de leuke dingen die gaan komen in Februari. Dat hierdoor vermoedelijk op korte termijn het doek voor Lamp.nu zal vallen zij zo. De hoop dat ik ook nog iets van deze misselijke Jack zou ontvangen had ik toch reeds een aantal maanden geleden opgegeven en het leidt er wel toe dat het aantal toekomstige slachtoffers beperkt blijft. Bovendien zijn we natuurlijk allemaal geinteresseerd om te zien wat onze Brabantse grappenmaker nou allemaal te vertellen heeft als er een cameraploeg voor zijn deur staat...

Slachtoffers van Jack die nog iets van hun bestelling of betaalde bedrag willen terugzien, raad ik aan zich z.s.m. naar Helmond te begeven om het daar af te halen.

To be continued...

Geachte Oplichter,

Marktplaats is zo vriendelijk geweest uw advertenties van haar site te verwijderen, waardoor voorkomen wordt dat u met uw oplichterspraktijken veel nieuwe slachtofffers maakt. Speurders zal snel volgen en de anderen ook. Dit tesamen met de frequente waarschuwingen m.b.t. Lamp.nu zal er toe leiden dat u nu toch echt een andere (eerlijke) manier moet bedenken om uw gezinnetje te onderhouden.

Tot nu toe zijn onze eerste acties succesvol te noemen.

U zult begrijpen dat wij niet zullen stoppen u op welke manier dan ook te dwarsbomen met uw oplichtingspraktijken.

Ook voor de maand februari hebben wij reeds een aantal verassende acties in petto, welke doorgang zullen vinden indien u uw slachtoffers die in 2007 een bestelling plaatsten niet het door hen betaalde bedrag heeft terugbetaald of de door hen bestelde artikelen heeft geleverd.

De inhoud van Februari-acties houden wij nog even voor ons. Wij adviseren u uiteraard gewoon aan uw toegezegde verplichtingen te voldoen. Mocht u desondanks voornemens zijn dit niet te doen, dan doet u er verstandig aan enige voorbereidingen te treffen middels een van de onderstaande bureaus.

http://www.media-academie.nl/index.php?id=244&action=show_cursus&cursus_ id=72
http://www.doconnect.nl/BC3_training.htm
http://www.expertacademy.be/1mt.html
http://www.leercentrum.be/content.php?page=97

Met eerljke groet,

Jos

---------- Forwarded message ----------
From: Helpdesk Marktplaats.nl <info@marktplaats.nl >
Date: Jan 15, 2008 9:56 PM
Subject: Re: [BETAALD] Misbruik (5K70YHAK) (KMM2000379V28040L0KM)
To: internetoplichting2008@gmail.com

Beste Jos,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Volgens mij is alles eraf.

Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Arie

Afdeling gebruikersbescherming
www.marktplaats.nl

N.B. Als u een reactie op dit bericht wilt geven, verzoeken we u
vriendelijk doch dringend het onderwerp van deze e-mail niet te
wijzigen.

Original Message Follows:
-------------------------

Het volgende bericht is afkomstig van het Marktplaats.nl
contactformulier.

Over: Een advertentie van iemand anders
Onderwerp: Misbruik

Naam: Jos

Naar boven
Naam:
Datum: januari 13, 2008 - 04:24
Ook ik heb een negatieve ervaring met Jack Swinkels van Lamp.Nu. Ik had 10 december 2007 een lamp besteld. Had ook geld overgemaakt maar omdat ik vergeten was het bestelnummer te vermelden heb ik tot 3 maal toe om een bevestiging van ontvangst gevraagd. Ging toch twijfelen en ben gaan googelen en kwam tot mijn ontsteltenis deze site tegen. Ik heb Jack daarmee geconfronteerd en een ultimatum gesteld, of lamp leveren of geld terug. Kreeg ook belofte dat de lamp in de laatste week van december geleverd zou worden maar jullie raden het al, geen lamp. Na enig aandringen heb ik uiteindelijk toch afgelopen vrijdag mijn geld terug gekregen.

Ik denk dat Jack teveel hooi op zijn vork heeft genomen en zijn afspraken niet meer kan nakomen. Hij zou duidelijker moeten zijn wat de levertijd betreft en beter moeten communiceren met zijn klanten. Ik raad een ieder die toch iets wil bestellen bij Jack aan om onder rembours te bestellen dan heb je niets te verliezen.

Jack, zorg dat je je zaken op orde brengt want zoals je aan het aantal reactie's op deze site kunt ziet had je heel veel tevreden klanten KUNNEN hebben. Als dat tenminste je intentie is.
Naam:
Datum: januari 12, 2008 - 01:45
Onderwerp: hetzelfde
Ook ik ben erin gestapt, maar ga maandag aangifte doen met een kopie van al deze reacties mee!
Adres van deze man is dus ook al bekend! lIjkt me geen moeilijke zaak dus.
Naam:
Datum: januari 11, 2008 - 10:35
Onderwerp: meer van hetzelfde....
Ja, ook ik.....
In aug 2007 vier lampen besteld. Na veel moeite eindelijk 3 lampen binnen. Ik zit nu al weer geruime tijd op de vierde te wachten.
Het betreft bestelling 2004 en het gaat nog om een vloerlamp van 100 euro.
Jack reageert niet meer op de mailtjes die ik hem stuur. Heb hem zojuist weer gemaild, waarin ik aangeef dat dit de laatste keer is en als hij niet binnen een week reageert dat ik stappen ga ondernemen.
Mijn idee is om het nationaal te doen en een consumentenprogramma in te schakelen. Is er behoefte aan om dit gezamelijk te doen?

Naam:
Datum: januari 3, 2008 - 04:39
Onderwerp: weer een jaar voorbij
en.... nog steeds de bestelling niet geleverd.....
Naam:
Datum: januari 1, 2008 - 08:34
Onderwerp: weer een jaar verder... geen lamp
alle emails ten spijt: het is een oplichter.... geen andere woorden. succes met het in de spiegel kijken!
Naam:
Datum: december 29, 2007 - 02:57
Onderwerp: Lampkes
En zo zie je maar weer dat je toch van het goede in de mens moet blijven uitgaan. Mijn vermoeden is in ieder geval waarheid geworden vandaag, aangezien de eerste van de twee lampen die ik besteld had (bestelnummer 2125 van hieronder) vandaag netjes met de post is binnengekomen ! Netjes verpakt en zonder stukken of zo.

Positief dus. En nu hopen dat de tweede lamp ook nog netjes wordt afgehandeld. En daar heb ik na vandaag weer meer hoop op !

Naam:
Datum: december 26, 2007 - 10:44
Onderwerp: lamp.nu
mei j.l mijn droomlamp besteld en tot op heden na aangetekende brieven, DEURWAARDER, aangifte bij de politie alleen een mail met het bericht dat het geld word teruggestort. HELAAS niets meer vernomen van deze ontzettende oplichter. Hij heet dus Jack Swinkels woont boven de winkel: Molenstraat 112 in Helmond, heeft gewoon een gezinnetej ( mooi voorbeeld voor z'n kinderen zo'n vader) en gaat al een hele tijd door met deze wanstaltige oplichterspraktijken.er zijn al zo vele mensen de dupe :zie trosradar.nl dat er binnenkort stappen worden ondernomen tegen deze ontzettende oplichter.
ik hoop op terugstorting van mij geld, zo niet dan onderneem ik de reis naar Helmond.
Naam:
Datum: december 24, 2007 - 04:13
Onderwerp: lamp nu
Ik geloof dat Jack helemaal niet de intentie heeft te leveren en dat hij vaak pech heeft vanwege lange levertijden vind ik ook grote onzin. In mijn ogen is Jack niet anders dan een ordinaire oplichter! Ik bestelde op 20 oktober een lamp bij hem (type Drunny) tegen de prijs van 128,46 (inc. vezendkosten) - order no. 2189 (dit voor jouw info JACK). Toen levering uitbleef, heeft hij mij verzekerd dat als ik de lamp niet binnen een bepaalde week thuis zou hebben, hij mij mijn geld terug zou storten. Nou je raadt het al, geen lamp en nu na meerdere weken verder te zijn, nog steeds geen betaling ontvangen. Jack, je hebt geen enkel excuus dit keer om niet aan je verplichting te voldoen, daarom vraag ik je nogmaals, houd je aan je belofte en stort mijn geld retour! (alle benodigde gegevens zijn bij je bekend).
Naam:
Datum: december 24, 2007 - 04:05
Onderwerp: lamp nu
Ik geloof dat Jack helemaal niet de intentie heeft tot uitleveren over te gaan en ook niet dat hij gewoon te vaak pech heeft met lange levertijden. Ik vind dit allemaal grote onzin, in mijn ogen is Jack niets anders dan een ordinaire oplichter. Ik bestelde op 20 oktober een lamp (Drunny) bij hem a 128,46 (inc. verzendkosten), order nummer 2189 (voor jouw info Jack..) Hij beloofde mij dat wanneer ik de lamp niet binnen een bepaalde week binnen zou hebben, hij mijn geld retour zou storten. Nou, je raad het al, geen lamp en nu na meerdere weken, nog steeds geen betaling ontvangen. Jack, ik laat je niet met rust zolang jij mij mijn geld niet terugbetaalt, je hebt geen enkele excuus meer om niet aan je verplichting te kunnen voldoen. Dus, houd je aan je belofte en stort mijn geld retour ! (alle gegevens zijn bij je bekend).

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Probeer bij klachten etc. uw bericht zo correct mogelijk te houden. Berichten met een beledigende inhoud worden niet geplaatst door de beheerders van Winkeloverzicht.com

Uw naam:
Onderwerp:
Uw reactie:

SPAM beveiliging:
Type de letters en/of cijfers hiernaast exact over. (let op hoofdletters etc.)

De redactie van Winkeloverzicht.com is niet verantwoordelijk voor de reacties op deze pagina.

Disclaimer | Sitemap | Zoekopdrachten | Toevoegen aan favorieten? | Bezoek ook onze shopping sites: Rapido.nl en Webwinkelen.nl
Copyright 2006 www.winkeloverzicht.com - een initiatief van