Naam: Datum: november 3, 2007 - 01:09
Onderwerp:Jack gaat er aan
Beste lezers,
Help Jack een beetje op weg met zijn handel. Plaats orders onder rembours en geef een fake-mailadres, naam en adres op. Kijken hoelang hij nog met zijn louche zaken doorgaat. Het regent inmiddels bestellingen, hahahahah, dag Jacky boy!
Naam: Datum: november 2, 2007 - 08:40
Onderwerp:lampstraal Jack
Kan me aansluiten bij bovenstaande. 16 september 2007 een lamp besteld, die eikel mailt iedere keer weer dat hij dan en dan verzonden gaat worden. A.S. maandag doe ik aangifte bij de plaatselijke politie (politie Helmond kan je hier blijkbaar niet direct over bellen, loopt via een 0900 nummer, wel normaal tarief zowaar). Was gelukkig een bestelling van een paar tientjes.....nu eens kijken of oom agent actie gaat ondernemen...vrees het ergste.
Naam: Datum: november 1, 2007 - 09:47
Onderwerp:lamp.nu
Laat je overigens ook niet foppen door: Ze hebben wat vertraging etc. Hij belde mij een keer na 2 maanden(!) dat hij ze had besteld. Dan krijg je verhalen over vertraging en maanden verder heb je nog niks. Ook verhalen als volgende week worden ze bezorgd zeggen niks. Gewoon aangifte doen bij de politie, die worden vanuit je woonplaats doorgestuurd naar de politie in Helmond.
Naam: Datum: oktober 31, 2007 - 10:16
Onderwerp:reactie
@ martijn (reactie 30 oktober) het adres staat op zijn site en in de telefoongids
J. M. H. Swinkels Molenstraat 118 5701 KJ Helmond
de telefoonnummers waar hij nooit op te bereiken zin
0492 - 548663. 06 48 22 08 74 0492 476028
laat even weten als je rechtsbijstand de zaak aanneemt, schakel ik de mijne ook in.
@ Marcel (reactie 24 oktober) is Jack de lampen al langs komen brengen ?
Naam: Datum: oktober 31, 2007 - 09:59
Onderwerp:Lamp.nu
Gewoon aangifte doen.
Ik heb een mail gestuurd met het hele verhaal en o.a. deze tekst, want ze verwijzen vaak naar het civielrecht, hetgeen hier niet van toepassing is, dit is namelijk iemand die van tevoren reeds het idee heeft gehad niet te leveren:
Ik heb namelijk vernomen dat de meeste politiebureau's hier geen medewerking aan willen geven en wijzen op het civielrechtelijke aspect. Ik heb inmiddels juridisch advies ingewonnen en men wijst mij naar artikel 161 en 163 uit het Wetboek van Strafvordering, alsmede naar artikel 326 van dit wetboek. Men heeft mij geadviseerd dan de namen te noteren en een formele klacht tegen de agenten in dienst in te dienen waarna er wel een aangifte wordt opgenomen. Vanzelfsprekend heb ik geen interesse in deze methode en heeft mij dit wel verbaasd uiteraard.
Naam: Datum: oktober 30, 2007 - 08:46
Onderwerp:..... zeldzaam..... maar het is nu een jaar geleden
net zoals jullie beschrijven word ik al een jaar aan het lijntje gehouden. Heb het reeds op diverse plaatsen gemeld. Heeft iemand het adres dan kan mijn rechtsbijstandsverzekering actie ondernemen.
Ben nog nooit zo teleurgestel geweest in een internet site.
Het gaan maar om 85 euro.... maar het gaat om het princiepe.
Martijn
Naam: Datum: oktober 26, 2007 - 11:01
Onderwerp:d
Dan is hij kennelijk terug van een vakantie van een half jaar want anderen wachten al MAANDEN op enige reactie, laat staan lampen. Mensen, laat je niet foppen door een positief bericht hier en daar, veruit de meeste mensen krijgen niks voor hun geld.
Naam: Datum: oktober 24, 2007 - 09:24
Onderwerp:Zover geen klachten
Ik heb zo'n week geleden drie lampen besteld voor 300 euro en direct geld overgemaakt (2171). Toen ik even niks hoorde heb ik ook getracht contact te zoeken. Afgelopen maandag werd ik netjes gebeld door Jack. 1 lamp is binnen en de rest eind deze week. Hij bood zelfs aan om het persoonlijk even in Amsterdam af te leveren. Tot dusver dus prima service lijkt me.....
Jack, keep up the good work!
Marcel
Naam: Datum: oktober 23, 2007 - 02:01
Onderwerp:Netjes gebeld
Hoi,
Ik heb vorige week een bestelling gedaan, direct geld overgemaakt en werd gisteren keurig gebeld (Bestelnummer 2171) door Jack. 1 lamp is binnen en de twee andere komen eind deze week. Volgende week komt hij ze even persoonlijk afleveren in Amsterdam.
Prima service,
Marcel
Naam: Datum: oktober 21, 2007 - 09:18
Onderwerp:lamp.nu heeft nog steeds geen licht gezien
Jack zou toch een verschrikkelijk goed lopend bedrijf kunnen hebben met zo'n webshop, maar z'n communicatieve vaardigheden en klantenservice laten het toch echt af weten. kvk nummer gecheckt voordat ik bestelde, had ik eerst maar even gegoogled en zodoende op deze site gekeken, dan had ik hier nooit besteld, wat een gezeur en gezeik met deze vent.
Naam: Datum: oktober 18, 2007 - 12:32
Onderwerp:wacht nog steeds
Op 20 januari een lamp besteld en € 189,95 betaald. Ik heb het hier al eerder gemeld. Diverse reacties gehad, eerst dat de lamp binnen was en uiteindelijk een reactie dat de lamp uit Engeland moest komen en dat het een tijd ging duren. Mocht een andere uitzoeken (nee, dank je) of geld terug (ja, graag). Gegevens gemaild en een paar toezeggingen gekregen dat het gestort zou worden (o.a. op 15 juni en 16 augustus). Nu is het 16 oktober en nog niks. Als ik mijn geld terug krijg zal ik het hier melden. En Jack, het gaat om bestelnummer 1391 voor zover je dat niet terug zou kunnen vinden in je gegevens.
Mariëtte
Naam: Datum: oktober 16, 2007 - 12:48
Onderwerp:bestelling lamp.nu
Ook ik heb eind juli een bestelling geplaats bij lamp.nu ter waarde van 141 euro. Tot nu toe niets ontvangen en het vervelende is dat ik geen reactie krijg op mails. Mijn bestellingnummer is 2017. Liever had ik mij niet gemeld op deze site en het via info@lamp.nu opgelost, maar dan verwacht ik wel dat er wordt gereageerd.
Naam: Datum: oktober 15, 2007 - 02:44
Onderwerp:Lamp.nu
Jack, ik wacht al 2 maanden op levering van opdracht 2054. Geef je hier wel een reactie? Want op mails en telefoon krijg ik geen reactie.
Naam: Datum: oktober 9, 2007 - 10:19
Onderwerp:opgelicht door lamp.nu / licht.helmond
ook ik ben opgelicht door lamp.nu. Heb een lamp besteld op 24 juni 07 voor €58,46. Ik heb netjes betaald maar helaas nooit een lamp gekregen. Na diverse mailtjes werd me begin september beloofd dat het geld terug gestort zou worden. Je raad het al, ook dat is nooit gedaan. Ik ga hier aangifte van doen en sluit me aan bij vondelvastgoed (het eerste mailtje is al onderweg). Hij komt hier niet mee weg!
oh ja, mocht je dit lezen Jack. mn bestelnummer is 1884. Kan trouwens ook niet meer inloggen op je site om te zien hoe het er met mn bestelling voorstaat, hoe kan dat?
Naam: Datum: oktober 8, 2007 - 11:05
Onderwerp:lamp.nu
Ook wij hadden op 1 september een lamp (€200,-) besteld en betaald bij lamp.nu. Toen de beloofde snelle levering uit bleef kwamen we diverse negatieve berichten tegen over Jack manier van handelen. Jammer dat we niet voor het bestellen even hadden gecheckt hoe het met deze internetwinkel zat....
Maarrrrrr vele emails later (met ook antwoord van Jack zijn kant) en een dikke maand hopen (i.p.v de beloofde 3 dagen) arriveerde de bestelde lamp. Bij deze dus toch een positief bericht. Er wordt dus wel eens iets verstuurd. Wij zijn er heel blij mee maar leven zeker mee met gedupeerden. Nooit zullen wij weer zonder meer iets (duurs) via internet bestellen.
Een tip voor jou Jack: doe iets aan je communicatie en vooruitbetalingen zodat er meer positieve berichten geplaatst kunnen worden.