Naam: Kok Datum: september 13, 2007 - 04:39
Onderwerp:Jack Swinkels (lamp.nu)is een oplichter
Ook ik heb slechte ervaring met lamp.nu
Er wordt van alles beloofd, maar uiteindelijk geen lamp en het geld wordt ook niet terug gestort.
Naam: Nico Bruinsma Datum: september 10, 2007 - 06:04
Onderwerp:oplichting Lamp. nu
Ik heb op 14 augustus een lamp besteld en betaald. Mijn status staat sinds die dag op "in afwachting" Ik heb al eens gevraagd waar mijn bestelling bleef. En natuurlijk zou het binnenkort bezorgd worden. Zo zou jack Swinkels de lamp afgelopen donderdag via TNT post verstuurd hebben. Maar ik heb uiteraard geen lamp gekregen.
En op Tros Radar, www.verkopersbelangen en ook deze site blijkt men Jack Swinkels te kennen.......en dan niet op een positieve manier. Ik ga dan ook aangifte doen deze week en ik heb me aangesloten bij Vondel Vastgoed om actie tegen Jack te ondernemen.
Nu snap ik waarom hij een via lampenwinkel doet aan opLICHTing......
Mijn bestelnummer is 2024, beste Jack en de lamp heeft me 128,46 gekost. Moet je nog meer weten???? Dacht het niet, hè....
Naam: Maaike Datum: september 1, 2007 - 03:00
Onderwerp:Lamp.nu -oplichting
Ook ik heb ik mei een lamp besteld. Na lang sparen heb ik 350 euro (!!!!) betaald en overgemaakt. Tot op heden nog geen lamp. Veel mailtjes gestuurd, telefonisch soms wel en soms niet te bereiken elke keer weer de belofte dat hij hem 'waarschijnlijk' volgende week binnenkreeg en vervolgens geen reactie. Ik ga nu na al deze berichten ook aangifte doen. ALtijd heb ik zonder problemen via internet aankopen gedaan, jammer dat er zo iemand tussen zit.
Naam: Carina Datum: augustus 28, 2007 - 02:09
Onderwerp:lamp.nu
Op 8 augustus jl. heb ook ik lampen besteld bij lamp.nu Op 22 augustus gevraagd of ik de door mij bestelde lampen nog mocht ontvangen. Nadat ik een mailtje had gestuurd, werd ik vrijwel direct door de heer Swinkels persoonlijk teruggebeld en deze beloofde mij dat de lampen de volgende dag bezorgd zouden worden. En dat gebeurde, niks aan de hand dus...
Suc6
Naam: astrid Datum: augustus 25, 2007 - 03:06
Ook ik heb een lamp besteld bij lamp.nu Later zag ik jullie reacties, ik schrok wel, maar ik heb de lamp keurig binnen een week ontvangen, niks aan de hand.
Naam: w van opbergen Datum: augustus 25, 2007 - 10:12
Onderwerp:ACTIE LAMP NU
Ook wij hebben dezelfde klacht. Lamp besteld en gekocht, deze was er binnen een week. Echter met beschadiging. Na vele mailtjes, bellen en bezoekjes aan een gesloten winkel hebben we sinds februari niks bereikt. Jack had ons in februari een nieuwe lamp beloofd maar tot op heden NIKS.
Ook wij gaan verdere stappen ondernemen.
Naam: Majel Datum: augustus 23, 2007 - 08:27
wat bij ons heeft geholpen was dat ik ben opgehouden met het sturen van mailtjes waarin ik netjes vroeg wanneer ik de lamp zou krijgen. ik heb deze meneer een duidelijke mail gestuurd met daarin de mededeling dat ik tot uiterlijk (noem een dag) wacht, heb ik dan nog geen lamp dan ga ik direct aangifte doen van oplichting bij de politie in helmond, en ik schakel de rechtsbijstand verzekering in ( weet hij veel of je die hebt) je zegt erbij dat er zich een groep gedupeerden zich aan het vormen is om samen actie te ondernemen en dat jij erover nadenkt om je hier ook bij aan te sluiten............. ik had binnen 4 dagen een mooie lamp in huis!!!! iedereen heel veel succes met de ellende die je met deze man hebt!
Naam: reactie van lamp.nu Datum: augustus 23, 2007 - 08:46
Onderwerp:reactie
Op dit forum worden we regelmatig afgeschilderd als oplichters die wij absoluut niet zijn, veel van de reacties zijn afkomstig van "klanten" die ik helemaal niet ken of geen bestelling hebben gedaan. Als u reageert zet er dan svp het bestelnummer bij, dan weet ik namelijk ook waar het om gaat en kan ik een inhoudelijke reactie geven.
In de meeste gevallen betreft het klanten met een hotmail account, onze emails komen bij hen namelijk vaak bij de ongewenste berichten terecht, die door de meeste gebruikers niet geopend worden. Daardoor lijkt het alsof wij niet reageren.
Als u klachten heeft kunt u mij mailen op info@lamp.nu. Als u niet bij vcooruitbetaling wilt betalen, kies dan voor rembours, elke klant krijgt bij bestelling zelf de keuze !
Als een "probleem" is opgelost, wordt dat in bijna alle gevallen "vergeten" te melden op deze site, waardoor de indruk wordt gewekt dat wij problemen niet oplossen.
Mbt het probleem van vondel vastgoed kan ik u melden dat hier zoveel mogelijk kontakt over is met deze klant. Dit betreft een zeer speciale bestelling met inderdaad een boven verwachting lamge levertijd, ook dit dispuut wordt net als andere "klachten" naar behoren opgelost, niet voa deze site maar gewoon met de klant.
Als u vragen heeft kunt u mij altijd mailen, info@lamp.nu
Je hebt nu echt de verkeerde getroffen. Wij zijn als bedrijf natuurlijk tot veel meer in staat dan een consument. Ik sckakel de consumentenman, een deurwaarder, de politie en de rechter in. De laatste maal verzoek ik binnen nu en 3 dagen de lamp of het geld terug op onze rekening.
Naam: Jeroen Datum: juli 24, 2007 - 01:31
Ik bestel regelmatig wat op internet, maar dit is de 1e keer dat ik een zo een oplichter tegen kom. Eind april een lamp besteld en nu nog niets ontvangen. Hoewel hij beloofd heeft mij geld terug te storten, nog niets ontvangen. Aangifte bij de politie Helmond is het enige dat rest....
Naam: miek Datum: juli 22, 2007 - 07:47
bestelling in januari gedaan mail, bellen (nooit gehoor) belofte : deze week (is ook al weer maanden geleden kortom: resultaat helemaal niets gezien Doe het niet!
Naam: Herbert Datum: juli 21, 2007 - 10:01
Onderwerp:Bestelling bij Lamp.nu
Nadat ik 4 lampen had besteld bij lamp.nu en betaald had, hoorde ik twee weken lang niets van Lamp.nu. Na wat googlelen las ik een hoop negatieve berichten. Ik heb dit voorgelegd aan Lamp.nu en ik kreeg te horen dat de bestelling vrijdag werd verstuurd. Zaterdag inderdaad de lampen ontvangen. Ik moet zeggen de communicatie kan wat beter maar ik wil toch laten weten dat er ook tevreden klanten zijn.
Naam: mirjam Datum: juli 13, 2007 - 08:59
Onderwerp:lamp ontvangen
Ook ik had een lamp besteld en het duurde even voor ik wat hoorde, en werd wat bezorgd. na na wat googlen kwam ik op deze site en schrok me een ongeluk van alle verhalen! Ik heb gelijk een mail gestuurd en om opheldering gevraagd wanneer en of ik de lamp zou ontvangen en dat ik deze berichten had gelezen. Ik kreeg gelijk een mailtje terug dat de lamp die week geleverd zou worden en dat gebeurde ook! Ik was heel blij want de lamp is erg mooi en hij was binnen twee weken in huis. Ik hoop dat alle andere mensen die een lamp hebben besteld bij deze winkel nu ook snel hun lamp zullen ontvangen.
Naam: Kitty Datum: juni 21, 2007 - 06:16
Onderwerp:lamp ontvangen!
He, he, eindelijk. Met pasen mijn lamp besteld. En nu eindelijk binnen. Na vele mails, faxberichten, een bezoek en vele telefoontjes!!!!!!! Ik had eigenlijk de bestelling geannuleerd en had eigenlijk mijn geld terug gewild, maar goed, ik had de moed al opgegeven dat ik ooit iets zou ontvangen. Dus beter een lamp dan geen (geld)!!!!!!
Pfffffffffff, dit was de eerste en laatste bestelling bij lamp.nu (maar gelukkig wel met een goede afloop!~).