dec 2006 betaald....... na vele mails al maanden geen reactie:
100 euro betaald.
Zou Jack tegen de LAMP lopen?
Martijn
PS ga er nu echt werk van maken
Naam: Kitty Datum: juni 14, 2007 - 11:49
In april een lamp van 200,- euro besteld. Nu 3 maanden later heb ik de lamp nog niet ontvangen. Via de mail de bestelling geanuleerd en wil mijn geld terug (dat probeer ik nu ook al ondertussen een maand). Nog steeds geen geld. Dit komt absoluut in de buurt van oplichting! BESTEL NOOIT BIJ LAMP.NU
Naam: Jil Datum: juni 9, 2007 - 02:51
Onderwerp:Jack S. is een hufter
Eind december lamp besteld en betaald € 98,00 tig beloftes gehad dat de lamp er aan kwam.Na veel aandringen van mijn kant nog geen reactie. Heb hem opgezocht in Helmond. Trof hem dar op een donderdagochend om ca 9.00 uur aan. Heb hem toen de laatste kans gegeven. Er blijft niets komen. Zou mijn geld terug betalen. Doet ie ook niet. Nu , begin Juni 2007 heb ik ruim 5 maanden gebeld, gemaild etc. Heb noch een lamp noch mijn geld terug.Dit loopt fout af met Jack S.
Naam: majav Datum: juni 6, 2007 - 11:45
Wij hebben ons ook laten verleiden tot een bestelling bij lamp.nu. Dat was in november 2006. De bekende mailtjes die Jack aan anderen op dit forum stuurde, hebben wij ook gehad. Ik stuur hem nu elke dag een mail dat ik het geld terug wil. Ben benieuwd of het helpt, ik lees dat het anderen wel is gelukt. Wat een vervelende, onzakelijke handelaar is deze Jack! Of gewoon een oplichter.
Naam: sas Datum: juni 5, 2007 - 02:09
Onderwerp:lamp.nu
ook ik heb 2 lampen voor de nieuwe kamers van mijn jongens besteld op 14 januari, naar lang wachten contact via mail gezocht en ja kwam nog uit engeland de lampen, weer is contact gezocht en nog niet toen heb ik mijn aankoopbedrag terug geëist en ja dat zou hij doen als het na 30 april nog niet binnen was, nu onderhand juni en nog niets ontvangen, wij hebben nu aangifte gedaan van oplichting en de politie neemt het nu in behandeling. ook hebben wij mail aan marktplaats gestuurd en nemen wij contact op met het programma kassa.
Naam: Ann Datum: mei 24, 2007 - 02:37
Onderwerp:Lamp.nu
Ben ook een domme belg geweest . Zo een schittenende lamp gezien voor de oudste zoon zijn kamer . Hij was in de wolken toen ik de lamp bestelde ( en betaalde !!!)En dan is het wachten geblazen , en we wachten nog steeds . We bestelden op 22 november 2006 en tot op heden ( 24 mei 2007) nog niets gezien. Op mijn mails krijg ik geen antwoord . Vind het ontzettend spijtig . Ik vond het geweldige lampen en was al aan het rondsneukelen en vond nog leuke verlichting voor derest van het huis . Zal toch maan niet kopen zeker . Zal misschien toch ook iets moeten gaan ondernemen .
Naam: Karin Datum: mei 21, 2007 - 03:15
Onderwerp:Lamp.nu
Ik heb op 24 februari een lamp besteld bij Jack Swinkels van Lamp.nu. Na heel veel gemail en proberen hem telefonisch te bereiken was er nog steeds geen lamp. Steeds maar weer lege beloften van Jacks kant. Mijn ouders zijn vorig weekend bij de Molenstraat 112 in Helmond gaan kijken, maar natuurlijk geen Jack. De buurman (waarvan het pand aan de lampenwinkel vast zit en ook van binnen in verbinding staat, wat ook erg vreemd is) gaf aan dat Jack op vakantie is. Ook is de lampenwinkel erg stoffig en geloof ik echt niet dat die winkel nog open is.... Mijn ouders hebben toen aangifte gedaan bij de politie in Helmond. Ik heb per mail toen dreigmailtjes gestuurd, dat als ik mijn geld voor zondag niet terug zou hebben, mijn ouders aangifte zouden doen van oplichting. Dit heeft geholpen, want vandaag is mijn geld terug gestord! Wij hebben dus wel al aangifte gedaan van oplichting. Ik raad dit ook iedereen aan om te doen, want zo kan er misschien wat tegen zo´n oplichter gedaan worden!
Naam: Mariëtte (Yet) Datum: mei 14, 2007 - 06:14
Ja, lekker de hele maand op vakantie van ons geld....ik wacht ook nog steeds, al vanaf januari! Dus nog steeds een peertje aan het plafond, ziet er leuk uit. We krijgen de lamp van mijn oma, maar ja, kan moeilijk haar het geld vragen terwijl we nog geen lamp hebben. Leuk oma, dat peertje hebben we van uw geld gekocht....
Naam: Marcel Rood Datum: mei 12, 2007 - 11:47
Onderwerp:lamp bij lamp.nu
Met Pasen (met een geweldige paaskorting!) een mooie lamp van ruim 200,- euro besteld bij lamp.nu Had ik nu maar eerder gechecked of er negatieve publicaties waren te vinden over deze leverancier. De lamp heb ik nog steeds niet ontvangen en ik vrees dan ook dat ik naar mijn mooie lamp kan fluiten. Ook zijn ze niet te bereiken en nu is ook nog de hele maand mei de zaak gesloten (want ik ga er ruim een uur voor in de auto zitten om een lamp (desnoods een ander nog duurder exemplaar, danwel gratis) op te halen!. Ik hoop nog steeds mijn mooie lamp binnen te krijgen en anders kan hij in juni zeker op een (onaangenaam) bezoek in zijn winkel in Helmond rekenen.
Naam: Carolien Datum: april 18, 2007 - 08:17
Ik heb op 17-3 een lamp besteld van 113,47. Tot nu toe nog niets ontvangen. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd maar geen antwoord gehad. Ik ga actie ondernemen
Naam: Liesbeth Datum: april 12, 2007 - 10:47
Vlak voordat ik een lamp bij lamp.nu wilde bestellen voor de zekerheid toch even het bedrijf gegoogeled. Toen las ik jullie berichten!! Toch wilde ik de lamp graag hebben dus heb lamp.nu gemaild en gevraagd om de bestelling onder rembours te versturen. Keurig volgens afspraak heb ik binnen een week de lamp geleverd gekregen.... Misschien een tip voor mensen die net als ik twijfelden, gewoon onder rembours laten leveren??
Naam: Jeanette Datum: april 12, 2007 - 03:05
Ik zi al vanaf 28-12-2006 op men lamp voor men babykamer te wachten, hoeveel emails en beloftes ik heb ...zijn er veel. Dan weer leveren dan in eens niet meer weten om wat het gaat, dan komt ie volgende week, dan weer de week der op, heeft me al weet ik het hoeveel vrije dagen gekost. Op een gegeven moment maar een andere lamp gekocht want men kindje kwam en nog geen lamp. En heb om men geld terug gevraagd, rekening nummer gegeven, maar nog steeds niks terug. Dus heb vandaag besloten aangifte te doen en verder de boel uit handen te geven, dus dat er juridies wat aan gedaan word. Men man wilde al zelf naar Helmond gaan om men geld op te halen, maar denk dat er dan ongelukken gebeuren, zeker na alle berichten van mensen die gewoon belazerd zijn door em...en waarom, geen idee want hij zou een goed lopende zaak kunnen hebben als ie zijn beloftes na kwam en zou handelen zoals een goed ondernemer dat zou doen. En al die vage antwoorden achterwege zou laten, als iets er niet meer is of wat dan ook, geef het aan de mensen door, maar handel niet zoals je nu doet.
Naam: Mariëtte (Yet) Datum: april 8, 2007 - 03:13
Onderwerp:lamp.nu: Ik wil mijn lamp NU!
Op 28-3-07 onderstaand ontvangen:
Hier nog wat commentaar over uw bestelling: wordt morgen verstuurd, is vandaag binnen gekomen, jack
Vandaag 1e paasdag en nog niks ontvangen. Denk dat het tijd wordt voor een bezoekje. Dan maar een kilometer of 100 rijden, maar ik wil of de lamp of mijn geld.
Mariëtte
Naam: Ruth Datum: april 2, 2007 - 01:49
Naam: sander Datum: maart 29, 2007 - 08:43
Onderwerp:lamp
ook een lamp besteld en niets ontvangen (ja een aantal mailtjes van deze week bij u binnen). na drie maanden vond ik het genoeg en heb gemaild dat ik langs zou komen om een lamp op te halen (misschien wel een duurdere) zonder te betalen. geld was binnen een week terug overgemaakt.