Home    Aanbiedingen    Inloggen    Diensten    Helpdesk    Partners    Adverteren    Contact  
Wilt u ook meer omzet behalen met uw online winkel?
Winkel (gratis) aanmelden of adverteren

Rubrieken
 Auto en fiets
 Bloemen en cadeaus
 Boeken en tijdschriften
 Computers en software
 Diversen
 Electronica
 Erotiek en 18plus
 Eten en drinken
 Film en muziek
 Financieel
 Gezondheid
 Huis en tuin
 Kinderen en babies
 Kleding en accessoires
 Optiek
 Prijsvergelijk
 Speelgoed en games
 Sport en hobby
 Telefonie GSM en Ringtones
 Tweedehands
 Vakantie en uitgaan
 Warenhuizen
 Zakelijk en kantoor
  Laatste reacties
 United Consumers
 Lastminute.nl
 Shirtcity.nl
 e-Rubbers
 Mindscape
  Advertenties

TIP: koop bij online winkels
met een keurmerk:

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Naam: jack www.lamp.nu
Datum: maart 28, 2007 - 10:39
Onderwerp: HUIB
Huib volgens mij is je lamp binnen toch ?

jammer dat dat vergeten wordt te melden, zo schilder je iemand wel af als oplichter inderdaad.
Naam: Huib
Datum: maart 26, 2007 - 10:37
Onderwerp: Lamp.nu - oplichting
Zelfde verhaal: op 31 januari een lamp gekocht en continu aan het lijntje gehouden. Wel betaald, maar nog steeds niets ontvangen. Vele mails gestuurd, maar of geen antwoord ontvangen of het verhaal "zeer binnenkort".
Ik heb er genoeg van en ga actie ondernemen.
Naam: Sandra
Datum: maart 22, 2007 - 12:17
Onderwerp: Jack is wel degelijk een oplichter
Helaas moet ook ik mij aansluiten bij onderstaande reacties. Ik heb begin december 2006 een lamp besteld en tot op heden, eind maart 2007, nog steeds niks ontvangen. Ook ik zal aangifte moeten doen. BESTEL AUB NOOIT IETS BIJ LIGHTY VERLICHTING!
Naam: Mario
Datum: maart 21, 2007 - 05:07
Onderwerp: lamp.nooit
Jammer dat iemand met zo'n professionele site,en op het eerste gezicht prachtige lampen, niet aan onze verwachtingen kan voldoen.
Omdat er toch mensen zijn die (beter laat dan nooit )alsnog hun geld of de lamp gekregen hebben is er toch nog een sprankje hoop.

mvg Mario

Naam: coby van Wageningen
Datum: maart 20, 2007 - 11:54
Onderwerp: lamp nu
Mijn eerste aankoop via internet is gelijk ook de slechtste! Had ik maar eerst jullie side gelezen, maar dat is nu laat. Heb intussen 153,00 euro betaald en dacht hier een mooie lamp voor te ontvangen.
Veel emails verstuurd en soms antwoord terug ontvangen, maar ik heb er bar weinig vertrouwen in dat ooit mijn lamp nog komt.
Ik sluit me bij de vorige schrijvers aan en ga ook aangifte doen!
Naam: Yet
Datum: maart 14, 2007 - 07:49
Onderwerp: lamp.nu
Helaas jullie verhalen te laat gelezen. Ik bestel regelmatig spullen op internet en dit nog nooit meegemaakt. Ben erg teleurgesteld. Ik heb op 20 januari een lamp besteld voor € 189,95. Ook diverse mails gestuurd met de vraag wanneer de lamp komt. Een keer of vijf toezeggingen gehad, maar tot op heden niks. Ik heb de afgelopen 3 dagen emails gestuurd, maar krijg geen reactie meer. Mijn vriend heeft getracht te bellen, maar wordt niet beantwoord.
We zitten dus nu al weken tegen een peertje aan te kijken (we zijn verhuisd en hadden nog niks hangen). Gezellig is anders, maar wil ook nog niks anders kopen. Tegen beter weten in?? Ik wil gewoon graag die lamp en anders dan maar geld terug. Hadden we eindelijk een leuke lamp gevonden, dan dit..... :-(
Naam: Carla
Datum: maart 12, 2007 - 03:38
Onderwerp: Lamp.nu
Jawel we zijn de gelukkige ! lampen zijn binnen. (zie eerdere quote)
Het is gewoon jammer. Je hebt een leuke website, veel keuze maar de uitlevering, slechte telefonische bereikbaarheid werkt alles in de hand om te denken dat het om niet zuivere handel gaat.
Ik heb me kapot geergerd aan de diverse mailtjes met niet nagekomen beloftes ! de prodducten die geleverd zijn voldoen wel aan de verwachting en is niets mis mee !
Jack: zet een betere efficiency op en dan heb je denk ik een leuk tentje, maar dit doet afbreuk en dat is jammer
Naam: Martijn
Datum: maart 10, 2007 - 11:08
Bestelling gedaan op 28 november 2006! Totaal 95,46 euro vooruitbetaald maar tot op heden niets ontvangen! Na 10 telefoontjes heb ik Jack swinkels 1 keer aan de lijn gehad met de loze belofte dat hij het zou regelen. Via de email gevraagd om reactie en het geld terug maar uiteraard geen reactie van zijn kant.

Ga nu mijn beklag doen bij de consumenten bond. Niets kopen dus bij lamp.nu.
Naam: willie
Datum: maart 7, 2007 - 06:54
Onderwerp: lamp.nu Toch geen oplichter
Eindelijk op 7 maart mijn lamp ontvangen. Dus deze meneer is nog net geen oplichter maar wel zeer klantonvriendelijk en onbetrouwbaar.
Ik heb wel van hem geleerd om niet meer zomaar via internet iets te bestellen en vooruit te betalen .

Hij kan mij direct uit zijn klantenbestand halen. Mijn lampen koop ik voortaan bij een betrouwbare zaak.
Naam: willie
Datum: maart 5, 2007 - 09:43
Onderwerp: lamp.nu Inderdaad een oplichter
Op 30 januari lamp besteld en direkt Eur 43,46 betaald.
Tel.navraag op 3 febr. werd gezegd: de lamp komt als het goed is volgende week. Volgende week geen lamp.
Heel veel e-mails gestuurd. Geen enkele reactie. Telefonisch niet bereikbaar.
Eindelijk aan de telefoon op zaterdag 3 maart. De lamp is vrijdag 2 maart al opgestuurd. Maandag 5 maart nog geen lamp.
Ik hoef die rot lamp niet meer. Ik wil mijn geld terug. Met spoed.
Deze week geef ik deze meneer (oplichter) aan bij de politie.
Koop nooit bij lamp.nu en betaal vooral niet vooraf.
Naam: Jolanda
Datum: maart 5, 2007 - 02:10
Onderwerp: Geen levering www.lamp.nu
5 december 2 spotjes besteld en betaald. Verschillende mails gestuurd en telefonich contact gehad. Reageren niet of slecht. Er kan alleen op zaterdag worden gebeld. Afgelopen zaterdag waren zij telefonisch niet bereikbaar. Reageert helemaal niet meer op mail. Heb geld teruggevraagd, maar reageert niet. Ik ga nu aangifte doen bij de politie.

Ik adviseer een ieder ook klacht in te dienen via thuiswinkel.org.

Deze meneer is nog niet van mij af, want ik wil mijn geld terug en dat gaat ook gebeuren!!!!
Naam: Reijer41
Datum: maart 2, 2007 - 03:12
Het is inmiddels 2 maart 2007.
De lamp is niet geleverd.
Het aankoopbedrag is ondanks de toezegging van Jack Swinkels
nog steeds niet terug gestort. Dus toch een oplichter!?
Naam: Carla
Datum: februari 27, 2007 - 09:33
Onderneming riekt naa pure oplichting:
15/1/07 besteld;
25/1/07 navraag:
ik hoop dat de corona as week weer binnen komt.
jack
5/2/07 navraag:
hij is er nog niet ik hoor morgen avond bij de leverancier wanneer hij komt,
jack
9/2/07 navraag: komt as week bij mij binnen en een dag later bij u,
jack
20/2/07 navraag:
as week worden beide artikelen bij u afgeleverd, ik bel u nog welke dag precies,
jack
27/2/07 navraag:
ik mail u direkt als ik ze binnen heb, u heeft ze dan een dag later in huis,
jack
... ofwel we zijn weer bij het antwoord van 9/2/07, terwijl er vorige week al geleverd zou worden. Ergo er rest nog aangifte van oplichting te doen

Jack reageert naar Saskia met de berichtgeving "zwartmaken" maar dit is geen ondernemer !!! hij werkt dit zelf in de hand
Naam: helene
Datum: februari 14, 2007 - 04:21
Onderwerp: niet leveren
2feb heb ik 103.46EUR betaald,3x gemaild,1x mail terug gehad dat ik hem eind die week zou ontvangen.verder wordt niet op de andere beide mails gereageerd .ik ga ook naar Tros Radar een mail sturen,en aangifte doen bij de politie!
Naam: karin
Datum: februari 9, 2007 - 11:59
Onderwerp: niet leveren
Ik heb dezelfde ervaring. Heb voor mijn werk 2 lampen besteld en meteen betaald, in november. Ik zoek regelmatig contact, maar de lampen zijn er nooit. Uiteindelijk 1 keer gelukt om iemand aan de telefoon te krijgen die beloofde gisteren iets te laten horen, mooi niet dus! Vandaag zelf maar weer geprobeerd contact te zoeken, maar er is niemand bereikbaar. Zal ook maar conact met radar op gaan nemen en evt aangifte gaan doen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Probeer bij klachten etc. uw bericht zo correct mogelijk te houden. Berichten met een beledigende inhoud worden niet geplaatst door de beheerders van Winkeloverzicht.com

Uw naam:
Onderwerp:
Uw reactie:

SPAM beveiliging:
Type de letters en/of cijfers hiernaast exact over. (let op hoofdletters etc.)

De redactie van Winkeloverzicht.com is niet verantwoordelijk voor de reacties op deze pagina.

Disclaimer | Sitemap | Zoekopdrachten | Toevoegen aan favorieten? | Bezoek ook onze shopping sites: Rapido.nl en Webwinkelen.nl
Copyright 2006 www.winkeloverzicht.com - een initiatief van