Naam: helene Datum: februari 14, 2007 - 04:21
Onderwerp:niet leveren
2feb heb ik 103.46EUR betaald,3x gemaild,1x mail terug gehad dat ik hem eind die week zou ontvangen.verder wordt niet op de andere beide mails gereageerd .ik ga ook naar Tros Radar een mail sturen,en aangifte doen bij de politie!
Naam: karin Datum: februari 9, 2007 - 11:59
Onderwerp:niet leveren
Ik heb dezelfde ervaring. Heb voor mijn werk 2 lampen besteld en meteen betaald, in november. Ik zoek regelmatig contact, maar de lampen zijn er nooit. Uiteindelijk 1 keer gelukt om iemand aan de telefoon te krijgen die beloofde gisteren iets te laten horen, mooi niet dus! Vandaag zelf maar weer geprobeerd contact te zoeken, maar er is niemand bereikbaar. Zal ook maar conact met radar op gaan nemen en evt aangifte gaan doen.
Naam: Reijer41 Datum: januari 20, 2007 - 12:46
Onderwerp:lamp.nu
Ik heb op 27-11 jl een lamp besteld en direct betaald voor 93,46. Op 22-12 antwoord jack op mijn telefonische navraag dat de lamp tussen de kerst en oud-en nieuw zal binnen komen. Niets dus. De eerste week van januari is het antwoord dat de lamp er al had moeten zijn en dat hij het zal uitzoeken en mij daar 's-avonds over zal terug bellen. Niets dus. Op 13-01 weer gebeld. ANtwoord: Ik heb hem nu in de auto liggen en zal met spoed worden verstuurd. Niets dus. Nu maar eens een email. Geen antwoord. Gisteren en vandaag weet telefonisch geprobeerd. Krijg nu steeds het antwoordapparaat. Zijn niet telefonisch bereikbaar. Mensen pas op: er wordt zeer veel reclame gemaakt voor deze site, en er staan veel advertenties op markplaats en speurders. Wees gewaarschuwd/ Inmiddels email naar Tros Radar gestuurd.
Naam: Jan Datum: december 31, 2006 - 12:11
Onderwerp:www.lamp.nu
gisteren op 29-12 is de lamp eindelijk binnen. Net als bij Claudia als je het niet meer verwacht. Gelukkig maar. Hij is dan toch zijn woord nagekomen, bij mij althans. Maar het is wel de laatste keer dat ik er besteld heb. En ik wens iedereen ook toe de spullen binnen te krijgen die ze besteld en betaald hebben.
Naam: jan Datum: december 22, 2006 - 07:57
Onderwerp:www.lamp.nu
Ik heb op 2-12 jl een lamp besteld en direct betaald voor 23,46. Op 6-12 beantwoord jack mijn email dat de lamp die week binnen zal komen. Niets dus. Op 12-12 beantwoord die mijn email dat de lamp vrijdag zal binnenkomen. Niets dus. Op 20-12 nog een email. Wordt onbezorgd teruggestuurd door de postmaster. De site www.lamp.nu blijkt ook niet meer in de lucht te zijn. Ik voel nattigheid. Vandaag 22-12 is de site weer in de lucht. Mensen pas op: er wordt zeer veel reclame gemaakt voor deze site, en er staan veel advertenties op markplaats en speurders. Wees gewaarschuwd/ Inmiddels email naar Tros Radar gestuurd.
Beste Jack, ik moet even mijn verontschuldigingen aanbieden want de lamp is zojuist geleverd. Ik raad je aan toch wat beter bereikbaar te zijn en mensen die iets via je site bestellen beter op de hoogte te houden van de levering. Want het niet bereikbaar zijn en steeds opnieuw beloven van een leverdatum die je niet na kunt komen maakt een koper zeer wantrouwig. Er wordt enorm veel opgelicht via internet dus het is niet gek dat mensen snel denken dat jij hun ook oplicht. Daarbij liggen er al een paar klachten bij de politie Helmond dus misschien een goed idee je internet verkopen wat beter te gaan regelen! mvg Claudia
Naam: Claudia Datum: december 1, 2006 - 10:59
Onderwerp:Dit is inderdaad een oplichter!!!
Jack Swinkels je bent inderdaad een oplichter. Ik heb een maand geleden een lamp bij je besteld en BETAALD en je beloofd me elke week dat de lamp die week nog gestuurd wordt maar tot op heden nog niks ontvangen!!! Daarbij ben je onbereikbaar wat je ook al zeer verdacht maakt. Ik ga ook aangifte doen bij de politie!
Naam: jack swinkels Datum: november 10, 2006 - 10:47
Onderwerp:saskia
Saskia je probeert me een beetje zwart te maken en een oplichter te noemen, maar je hebt je lamp wel gehad, dus dit is onzin.
Naam: Saskia Datum: november 2, 2006 - 11:28
Onderwerp:Dit is een OPLICHTER
Besteld, betaald en niets ontvangen!!! NIET BESTELLEN DUS!!! Ik ga aangifte doen bij de politie.
Naam: Gveendl Datum: oktober 8, 2006 - 05:33
Onderwerp:lamp.nu