Home    Coupons    Inloggen    Diensten    Helpdesk    Partners    Adverteren    Contact  
Wilt u ook meer omzet behalen met uw online winkel?
Winkel (gratis) aanmelden of adverteren

Rubrieken
 Auto en fiets
 Bloemen en cadeaus
 Boeken en tijdschriften
 Computers en software
 Diversen
 Electronica
 Erotiek en 18plus
 Eten en drinken
 Film en muziek
 Financieel
 Gezondheid
 Gratis en prijsvragen
 Huis en tuin
 Kinderen en babies
 Kleding en accessoires
 Prijsvergelijk
 Speelgoed en games
 Sport en hobby
 Telefonie GSM en Ringtones
 Vakantie en reizen
 Vrije tijd en uitgaan
 Warenhuizen
 Zakelijk en kantoor
  Laatste reacties
 GSM punt
 Lightshirt.nl voor lichtgevende kleding!
 babypaleis.com
 babypaleis.com
 Leesgigant.nl
  Advertenties

TIP: koop bij online winkels
met een keurmerk:

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Naam: toonen
Datum: oktober 10, 2008 - 12:05
Onderwerp: oplichting
ik heb ook een bestelling gedaan bij babypaleis al ong 2mnd terug. nooit ontvangen!! vele mailtjes gestuurd maar daarop ook geen reactie. we hebben wel een reactie gekregen dat de betaling was voldaan.

Naam: Walter
Datum: oktober 10, 2008 - 11:25
Onderwerp: Babypaleis
Eindelijk weer eens een schriftelijke reactie van het Babypaleis. Men heeft toegegeven in gebreke te zijn gebleven en zal het betaalde bedrag z.s.m. naar mij overmaken. Ik wacht na dit berichtje al weer bijna een week echter zonder dat men ook heeft teruggestort. loze beloften en slecht zaken doen en afhandelen. Mijn geduld is bijna op dus rest mij niets anders alle officiële instanties nu echt alle details te verstrekken van de praktijken van deze naar oplichting riekende internetwinkel. Wordt vervolgt.
Naam: Danielle
Datum: oktober 7, 2008 - 10:59
Onderwerp: babypaleis
Ik heb ook wat besteld en met telebankieren betaald bij www.babypaleis.com op 04-08-08 nml drie popjes voor mijn dochter met een totaalbedrag van 16,19 euro en ook ik hoor of zie niets meer, een mijnheer heeft mij een keer teruggebeld met de mededeling dat mijn betaling niet bekend was en na zoeken vond hij deze, waarna er een mailtje kwam met betaling ontvangen, daarna heb ik niets meer gehoord.
Op de vele telefoontjes ingesproken op hun voicemail en op de vele mailtjes geen reactie echt belachelijk.
Ik neem ook mijn maatregelen
Naam: Walter
Datum: oktober 4, 2008 - 03:08
Onderwerp: Babypaleis Oplichting!
Ook ik ben door Babypaleis opgelicht! Heb op 20 augustus een bestelling opgegeven en deze op 21 augustus voldaan per bank. Door het bedrijf ontvingen wij een bevestiging BC-17047 en daarna taal nog teken. Ik heb diverse telefoontje gepleegd en de voicemail ingesproken echter zonder enig resultaat. Op 19 september ontvingen na een verzonden e-mail ineens een bevestiging van onze betaling en daarna tot aan vandaag geen enkele reactie. Dus geen levering of creditering van het reeds betaalde bedrag. De eigenaar laat door zijn gedrag blijken dat hij op geen enkele manier bezig is met een webwinkel. Dit is gewoonweg oplichting en hier ga ik dus ook melding van maken! Alle oplichtings-sites ontvangen de informatie over deze malafide praktijk van Babypaleis.com. Tevens denk ik dat ook iedereen de kamer van koophandel moet informeren zodat hij binnenkort geroyeerd zal worden. En als laatste via internet aangifte doen van fraude bij de politie.
Naam: nak
Datum: oktober 3, 2008 - 02:06
Onderwerp: klacht babypaleis
ik heb op 10 sep. 2008 bij babypaleis.com een loopstoel en een paar andere producten besteld voor totaal €81,93. en direct betaald via internetbankeren.
heb meerdere malen ingesproken(want je krijgt een voicemail) en emails verstuurd.
tot op heden geen reactie van ze gehad. ik wacht nog steeds op mijn bestelling die bezorgd zou worden.
dit is echt schandalig.
goed idee om KASSA en RADAR op de hoogte te stellen.
Naam: Jan DB
Datum: oktober 1, 2008 - 02:35
Onderwerp: Nog een babypaleis klacht
Ook ik bestelde anderhalve maand geleden activa angelcare navulcassettes, voor in totaal 46,10 euro, en ook ik kreeg niets opgestuurd.
Na 1 maand veranderde de bestelstatus in betaald (ondanks directe betaling via paypal) en ondertussen alweer 2 weken later nog steeds niets, niet opgestuurd, geen reactie op verschillende mailtjes, niets, nadda, niente, rien...

Jan De Brabanter
Naam: udo
Datum: september 27, 2008 - 11:22
Onderwerp: babypaleis, deel 3
Goh, het lijkt wel te helpen als men zijn/haar verhaal op forums als deze plaatst. Want waarempel, ik ben al vele malen gebeld door Babypaleis!
Allerlei excuses werden gegeven waarom de bestelling nog niet geleverd was en waarom men niet geantwoord had. (deze excuses interesseren mij eigenlijk niet zo, belangrijkste vraag vanuit mij was waarom er nu plots wél gereageerd wordt, heeft dat soms te maken met het feit dat ik mijn verhaal op forums zet??)...

Wat een bedrijf...
Bijzonder dat het nog steeds bestaat.

Er is mij zelfs nog een 'attentie' beloofd, als het maar geen tegoedbon van babypaleis is! (die zou nl. direct in de container belanden)

Radar en Kassa zijn op de hoogte!
Naam: Andreas Tjalma
Datum: september 25, 2008 - 07:34
Onderwerp: Klacht babypaleis.com
Op 7-juni 2008 en wandplank besteld en betaald, tot op heden alleen een berichtje onvangen dat de betaling gereed was.
Ook op mailtjes word niet gereageerd
Radar of Kassa lijkt mij inderdaad een goede oplossing als ik al deze klachten zo lees.
Naam: Nicole
Datum: september 25, 2008 - 05:55
Onderwerp: babaypotje
ook ik ben niet tevreden over babypaleis, ik heb een bestelling gedaan en per telebankieren betaald op 30-8-2008 en nog na div. mails mijn geld € 36.15 niet terug ontvangen...geen mail geen telefoontje ..helmaal niks!!!
schandalig dat zo'n bedrijf nog bestaat,
ik laat het er ook niet bij zitten, misschien komen jullie nog een keer bij Radar.
mijn advies: KOOP NIKS BIJ BABYPALEIS

Edited by vanbemmel on september 25, 2008 - 06:09
Datum: september 25, 2008 - 04:38
Onderwerp: loop naar de maan
loop naar de maan babypaleis.
Morgen schakel ik ook 'Kassa' en 'Radar' in, en er volgt nog veel meer.
Wat denken ze wel niet!
Datum: september 24, 2008 - 07:04
Onderwerp: ook ik word gek van babypaleis
Op 1 augustus heb ik een bestelling gedaan bij babypaleis. Met creditcard betaald, ik dacht: "Dan krijg ik het snel thuisgestuurd".
(het ging om 2 speciale spenen)
Inmiddels, na bijna 2 maand mag babypaleis die spenen houden van mij.
Zo'n 1,5 week na mijn bestelling geplaatst te hebben mail ik babypaleis.
Toen zag ik ergens staan dat 'bestellingen tussen 29 juli en 21 augustus na 21 augustus geleverd worden'.
(tja, dat was dan nog mijn eigen schuld, had ik de voorwaarden maar beter moeten nalezen, al is het wel bijzonder, welke winkel gaat nou 3 weken dicht???!!?!?!?!)
Op 16 september krijg ik een mail van babypaleis met daarin 'dat de betaling gereed is'. (zozo, na 1,5 maand!!!!!!)
Daarna nog weer vele malen gemaild en ook al een paar keer gebeld.
Maar niks... Geen reactie...

Vanmorgen voor de laatste keer gebeld, daarin verteld dat ik het niet erg netjes vind dat men helemaal NIETS van zich laat horen..
(daar erger ik me nog het meest aan..)

't Gaat maar om zo'n 16 euro, zo dramatisch doe ik er niet over, maar het is MIJN geld en ik krijg er NIETS voor, zelfs geen REACTIE!

het is ook al bijzonder dat je babypaleis niet eens persoonlijk aan de telefoon krijgt, alleen een stom bandje waar je je bericht op kunt inspreken en er beloofd wordt dat men je terug belt.

(wat dan ook de reden is van babypaleis, al is de hele keet daar afgebrand, dan nog vind ik dat ze hun klanten TE WOORD kunnen staan.
Zeker na bijna 2 maand!!!)

Ze zijn nog niet van me af.
Naam: sanli
Datum: september 24, 2008 - 03:42
Onderwerp: babypaleis!!!!
ik heb 4 weken terug een loopstoel besteld en ik heb verder niks van gehoord, ik wil mijn geld terug,ik heb 76 euro voor betaald ook nog.
hoe dan ook ik wil mijn geld terug,
Naam: Nancy Grundeler
Datum: september 17, 2008 - 02:06
Onderwerp: Babypaleis.com
Hier ook een gedupeerde klant, in Juli een potje besteld , betaald , niks ontvangen, kreeg twee keer een mailtje dat het in bestelling stond, toen een mailtje dat het augustus geleverd zou wordne, het is nu september, heb nog niks, twee keer mail gestuurd, dat ik mijn geld terug wil, niks gehoord.
Krijg het idee, dat dit bedrijf niet bestaat,

Nancy Grundeler.
Naam: Margo
Datum: september 13, 2008 - 12:03
Onderwerp: Babypaleis?
Mijn ervaring met babypaleis is ook niet goed.
Ik heb een 4 weken gewacht op een set borstvoedingsbekers, ook ik kreeg geen reactie op mail of voicemailbericht. Ik heb toen via paypal een geschil geopend (moet je wel via paypal betaald hebben) Nu, precies 4 dagen later heb ik bericht van paypal dat ik mijn geld terug krijg. De procedure is simpel, snel en erg effectief blijkt.
Misschien heb ik geluk gehad, maar het werkte wel. Ik hoop voor anderen ook!
Succes!
Naam: Jolijn
Datum: juli 30, 2008 - 12:00
Onderwerp: babypaleis
Vanmorgen heeft babpaleis het bedrag bij mij teruggestort van het tutpopje.
Het ging allemaal wel een beetje moeizaam zie mijn vorige reactie, maar vond het wel zo netjes om te vermelden dat ze bij mij wel het bedrag hebben teruggestort..

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Probeer bij klachten etc. uw bericht zo correct mogelijk te houden. Berichten met een beledigende inhoud worden niet geplaatst door de beheerders van Winkeloverzicht.com

Uw naam:
Onderwerp:
Uw reactie:

SPAM beveiliging:
Type de letters en/of cijfers hiernaast exact over. (let op hoofdletters etc.)

Disclaimer | Sitemap | Zoekopdrachten | Toevoegen aan favorieten? | Bezoek ook onze shopping sites: Rapido.nl en Webwinkelen.nl
Copyright 2006 www.winkeloverzicht.com - een concept van