Home    Aanbiedingen    Inloggen    Diensten    Helpdesk    Partners    Adverteren    Contact  
Wilt u ook meer omzet behalen met uw online winkel?
Winkel (gratis) aanmelden of adverteren

Rubrieken
 Auto en fiets
 Bloemen en cadeaus
 Boeken en tijdschriften
 Computers en software
 Diversen
 Electronica
 Erotiek en 18plus
 Eten en drinken
 Film en muziek
 Financieel
 Gezondheid
 Huis en tuin
 Kinderen en babies
 Kleding en accessoires
 Optiek
 Prijsvergelijk
 Speelgoed en games
 Sport en hobby
 Telefonie GSM en Ringtones
 Tweedehands
 Vakantie en uitgaan
 Warenhuizen
 Zakelijk en kantoor
  Laatste reacties
 United Consumers
 Lastminute.nl
 Shirtcity.nl
 e-Rubbers
 Mindscape
  Advertenties

TIP: koop bij online winkels
met een keurmerk:

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7

Naam:
Datum: februari 4, 2008 - 08:24
Onderwerp: Ook al genaaid
Ook ik heb tervergeefs geprobeerd om mijn bestelling te ontvangen, maar ik krijg niet eens reactie op mijn mails! 8-12-2007 besteld en betaald, en vandaag 4-2-2008 nog steeds niks van ze gehoord. Nu ging het maar over 30€ maar je zal maar voor een paar honderd euro besteld hebben!! Alleen het feit dat ze geen telefoonnummer aangeven op hun site klopt al niet.

Ik ga voor het eind van deze week een aanklacht indienen want dit is gewoon crimineel!
Naam:
Datum: januari 30, 2008 - 02:57
Onderwerp: oplichting
Het is nu bijna feb 2008 en ook ik heb met mijn stomme kop spullen bij hun besteld.
Nog steeds niet gehad en ben ook bang dat ik naar alles kan fluiten.
Ik lees dat hij beterschap beloofd maar tot nu toe kan hij dat volgens mij niet waarmaken.

Ik wil mijn spullen Robin, of mijn geld terug.
Of ik ga ook naar rechtsbijstand bellen.
Want dit vertrouw ik niet.
Ik heb je net gemaild en ik hoop nu eindelijk eens een keer antwoord op mijn mailtjes.

Bestel nummer : BC-14302
Naam:
Datum: januari 23, 2008 - 11:17
Onderwerp: levering
De leveringen van Chicco, Difrax en Funnies worden de komende dagen uitgeleverd. Alle klanten bedankt voor jullie geduld.
Naam:
Datum: januari 21, 2008 - 04:40
Onderwerp: babypaleis.com
Ook wij hebben een zeer slechte ervaring. In september 2007 een bestelling geplaatst (en helaas ook betaald) maar ook niets mogen ontvangen.
Inmiddels al meerdere emails verstuurd met annulering van de bestelling en de eis dat het geld wordt terug gestort maar geen enkele reactie!

Als we binnen een paar dagen ons geld niet terug hebben gaan we naar de consumentenbond en overleggen we met onze advocaat (wij hebben een eigen bedrijfje) wat we verder kunnen doen.
Echt een grote schande!
Naam:
Datum: januari 16, 2008 - 10:51
Onderwerp: Babypaleis
Wij hadden voor de kerst een opbergzak besteld bij babypaleis enj hadden ook nog niks ontvangen maar wel betaald. Pas na het plaatsen van de bestelling kwamen wij achter de negatieve referenties. Wij baalden en hadden echt zoiets van we kunnen wel fluiten naar onze centen en besteling. Het zat ons toch niet lekker en hadden gebeld met babypaleis. We kregen de voicemail maar werden dezelfde avond nog teruggebeld. Wij confronteerde hun met de negatieve referenties die we inmiddels allemaal hadden gelezen. Er werd ons toegezegd dat we ons geld direct terug gestort zouden krijgen en dat babypaleis de bestelling alsnog zou gaan verzorgen en als we dan de bestelling ontvangen het geld alsnog kunnen overmaken naar babypaleis.
Dat vonden we een redelijke en eerlijke oplossing. Het geld stond inderdaad de volgende dag op onze rekening. Alleen hetgeen wat wij hadden besteld was helaas niet meer leverbaar vanaf de fabrikant. Er werd ons wel andere alternatieven geboden qua vergelijkbare opbergzakken. Wij hebben de afhandeling dan ook correct ervaren.
Wellicht is deze organisatie verbeterd en kunnen de mensen die wel tevreden zijn ook hun reactie weergeven.

Naam:
Datum: januari 16, 2008 - 07:21
Onderwerp: babypaleis
Hallo allemaal wij hebben ook ervaring met babypaleis alleen hebben ze ons netjes behandeld ook een artikel dat niet meer leverbaar was en wat wij al betaald hadden aan hun na tel. contact heeft robin netjes zich aan zijn afspraak gehouden en ons geld binnen een dag terug gestort
groeten d en s
Naam:
Datum: december 14, 2007 - 10:15
Onderwerp: babypaleis.com
Tja vanaf nu google ik eerst een webwinkel als ik geen goede referentie heb, want ik ben er ook ingetuind.

Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak, schandalig, alle pogingen ten spijt waarbij de vermeende eigenaar probeert zich te verdedigen met de mededeling dat wel degelijk gereageerd wordt op mailtjes.

Sinds mijn betaling op 22 november verwerkt is voor bestelling BC-13491 heb ik niets meer vernomen. Tot drie keer toe via de website gevraagd hoe het met mijn bestelling staat.

Misschien dat er via deze site wel op gereageerd wordt.

Als mijn bestelling binnen een week niet bezorgd wordt ga ik stappen ondernemen.
Wat weet ik nog niet precies wat de juiste aanpak is, mijn geld proberen op te halen, en als het niet anders kan aangifte bij de politie.
Naam:
Datum: november 22, 2007 - 07:42
Onderwerp: kan wel janken
Ohhh wat dom van me. Ik ben veel te goed van vertrouwen, en heb gewoon iets besteld bij deze webwinkel. Pas toen ik lang op mijn bestelling (en reactie op mijn mail) moest wachten, ben ik gaan zoeken. De termijn die ze me gegeven hebben is morgen voorbij, en als ik morgen niet óf mijn geld óf mijn bestelling heb, schakel ik rechtsbijstand in. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, en zal alles doen om te voorkomen dat mensen nog bij babypaleis gaan bestellen. Je kunt wel zeggen: iedereen kan fouten maken, maar helemaal niet reageren op mailtjes en beloftes niet nakomen is een dikke NO NO!
Naam:
Datum: november 21, 2007 - 02:36
Onderwerp: BABYPALEIS.COM
Ook ik ben de dupe geworden van Babypaleis.com.
Ik heb in april 2007 een bestelling gedaan (bc-10429) die na twee maanden nog steeds niet geleverd was. Ik heb toen een klacht ingediend en kreeg een excuus mail, het geld zou direct naar me worden overgemaakt.
Sindsdien ben ik aan het mailen en bellen, maar geen enkele reactie en nu in november, ruim 7 maanden na mijn bestelling heb ik nog steeds mijn geld niet terug.
Ik kreeg overigens op 9 november jl. nog wel een reactie van Babypaleis....de NIEUWSBRIEF...ze leveren weer spullen uit....
Ik heb ze weer een mail gestuurd waarin ik om mijn geld heb gevraagd, maar wederom geen reactie.
Ondertussen heb ik al een kleine 30 mailtjes gestuurd....ik weet het ook niet meer maar raad IEDEREEN TEN ZWAARSTE AF om daar iets te bestellen.
Naam:
Datum: november 7, 2007 - 02:07
Onderwerp: levering babypaleis
Wij leveren dagelijks orders uit, helaas gaat het door de groei niet altijd optimaal. En maken wij ook fouten. Wij willen graag bij de organisatie langs komen die achter winkeloverzicht zit om e.a.a. goed te bespreken. Wij bedreigen niemand maar hebben aangegeven dat we naar de rechter willen stappen als het louter smaad is. Wij vinden het goed dat er een site is waar iedereen zijn bevindingen kan plaatsen. Wij zullen ons best moeten doen om te zorgen dat er postieve reactie's komen en dat doen we ook. Helaas ontvang ik mailtjes van klanten dat alleen de negatieve recatie's worden geplaats maar dat blijkt niet te kloppen. Winkeloverzicht is wel degelijk onafhankelijk.
Naam:
Datum: november 7, 2007 - 07:28
Onderwerp: Robin gaat dreigen?
Ik hoorde dat Robin van Babypaleis.com nu zelfs naar het bedrijf achter www.winkeloverzicht.com gebeld heeft om te dreigen dat hij zou langskomen (!) als de negatieve reacties niet direct verwijderd zouden worden.

Toen het bedrijf hiervan niet onder de indruk was werd er vervolgens gedreigd met juridische stappen. Zoals we weten uit andere rechtzaken etc. is dat al helemaal kansloos. Er is in Nederland tenslotte het recht op de vrijheid van meningsuiting.

De redactie van www.winkeloverzicht.com is daarbij geheel zelfstandig en er wordt altijd rekening gehouden met reacties die echt niet kunnen. Daarbij is een website als www.winkeloverzicht.com in directe zin helemaal niet gebaat bij negatieve reacties over een online winkel. In indirecte zin echter wel aangezien zij een realistisch beeld moeten geven over welke winkels betrouwbaar zijn en welke je beter even voorbij kunt surfen. De online consument staat namelijk centraal.

De enige oplossing voor hem is dus om zijn bedrijfsvoering aan te passen en gewoon te leveren wat er besteld/betaald wordt via zijn site.

De laatste informatie is dat hij trouwens andere online winkels die speelgoed verkopen van negatief commentaar aan het voorzien is. Lekker bezig, hoor...

Groeten, Hans
Naam:
Datum: november 5, 2007 - 03:08
Onderwerp: klantenservice
Graag ontvangen wij klachten en vragen op onze email:
info@babypaleis.com. Het afgelopen jaar hebben wij ruim 800 klanten naar tevredenheid geholpen. Door de groei die wij doormaken kan het ook misgaan. Wij doen er alles aam om dit te voorkomen. Anonieme mailtjes op dit soort sites zijn niet de juiste weg naar een oplossing. Vandaar dat we degene vragen ons zelf een mail te sturen met telefoonnummer zodat wij de betreffende klachten op een juiste manier kunnen afhandelen.

Babypaleis.com
Naam:
Datum: november 3, 2007 - 02:59
Onderwerp: nog een gedupeerde
Hallo,
ik lees dit nadat mijn zus me erop had gewezen dat er zoveel slechte recenties over babiepaleis.com te lezen was. Ook zij is nog steeds aan het wachten op haar geld. Ze zijn niet de snelste. Misschien een idee om met zijn allen samen iets op papier te zetten en daarmee naar de politie te gaan. Dit mag toch niet doorgaan!
Naam:
Datum: november 1, 2007 - 10:36
Onderwerp: Babypaleis
Op 18 september heb ik een bestelling geplaatst en betaald bij babypaleis.com. Na twee emails, waarin ik het bedrijf heb verzocht mij zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen van de status en de vermoedelijke leverdatum van mijn bestelling, heb ik inmiddels een verzoek tot ontbinding van de koopovereenkomst ingediend.

Ik ben een redelijk mens en ik kan best begrip opbrengen voor het feit dat niet alle goederen direct uit voorraad leverbaar zijn. Een bericht hierover zou echter wel op zeer z'n plaats zijn, zeker wanneer hier tot tweemaal toe door een klant om wordt gevraagd! Het is treurig dat een bedrijf zelfs een zo vanzelfsprekend stukje service niet op kan brengen...

Naam:
Datum: oktober 29, 2007 - 03:05
Onderwerp: babypaleis BC-12481 - update
Daags na mijn eerdere posting op deze (en andere) site(s) ontving ik bericht dat de bestelling van de door mij voorgestelde vervangende artikelen in behandeling was. Zaterdag 27 oktober heb ik het pakketje ook daadwerkelijk ontvangen. Wat mij betreft is de zaak nu (eindelijk) afgesloten - en ik hoop van harte dat Babypaleis.com nu ook de andere berichtenposters snel hun geld/spullen bezorgt.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7

Probeer bij klachten etc. uw bericht zo correct mogelijk te houden. Berichten met een beledigende inhoud worden niet geplaatst door de beheerders van Winkeloverzicht.com

Uw naam:
Onderwerp:
Uw reactie:

SPAM beveiliging:
Type de letters en/of cijfers hiernaast exact over. (let op hoofdletters etc.)

De redactie van Winkeloverzicht.com is niet verantwoordelijk voor de reacties op deze pagina.

Disclaimer | Sitemap | Zoekopdrachten | Toevoegen aan favorieten? | Bezoek ook onze shopping sites: Rapido.nl en Webwinkelen.nl
Copyright 2006 www.winkeloverzicht.com - een initiatief van