Naam: Datum: november 7, 2007 - 07:28
Onderwerp:Robin gaat dreigen?
Ik hoorde dat Robin van Babypaleis.com nu zelfs naar het bedrijf achter www.winkeloverzicht.com gebeld heeft om te dreigen dat hij zou langskomen (!) als de negatieve reacties niet direct verwijderd zouden worden.
Toen het bedrijf hiervan niet onder de indruk was werd er vervolgens gedreigd met juridische stappen. Zoals we weten uit andere rechtzaken etc. is dat al helemaal kansloos. Er is in Nederland tenslotte het recht op de vrijheid van meningsuiting.
De redactie van www.winkeloverzicht.com is daarbij geheel zelfstandig en er wordt altijd rekening gehouden met reacties die echt niet kunnen. Daarbij is een website als www.winkeloverzicht.com in directe zin helemaal niet gebaat bij negatieve reacties over een online winkel. In indirecte zin echter wel aangezien zij een realistisch beeld moeten geven over welke winkels betrouwbaar zijn en welke je beter even voorbij kunt surfen. De online consument staat namelijk centraal.
De enige oplossing voor hem is dus om zijn bedrijfsvoering aan te passen en gewoon te leveren wat er besteld/betaald wordt via zijn site.
De laatste informatie is dat hij trouwens andere online winkels die speelgoed verkopen van negatief commentaar aan het voorzien is. Lekker bezig, hoor...
Groeten, Hans
Naam: Datum: november 5, 2007 - 03:08
Onderwerp:klantenservice
Graag ontvangen wij klachten en vragen op onze email: info@babypaleis.com. Het afgelopen jaar hebben wij ruim 800 klanten naar tevredenheid geholpen. Door de groei die wij doormaken kan het ook misgaan. Wij doen er alles aam om dit te voorkomen. Anonieme mailtjes op dit soort sites zijn niet de juiste weg naar een oplossing. Vandaar dat we degene vragen ons zelf een mail te sturen met telefoonnummer zodat wij de betreffende klachten op een juiste manier kunnen afhandelen.
Babypaleis.com
Naam: Datum: november 3, 2007 - 02:59
Onderwerp:nog een gedupeerde
Hallo, ik lees dit nadat mijn zus me erop had gewezen dat er zoveel slechte recenties over babiepaleis.com te lezen was. Ook zij is nog steeds aan het wachten op haar geld. Ze zijn niet de snelste. Misschien een idee om met zijn allen samen iets op papier te zetten en daarmee naar de politie te gaan. Dit mag toch niet doorgaan!
Naam: Datum: november 1, 2007 - 10:36
Onderwerp:Babypaleis
Op 18 september heb ik een bestelling geplaatst en betaald bij babypaleis.com. Na twee emails, waarin ik het bedrijf heb verzocht mij zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen van de status en de vermoedelijke leverdatum van mijn bestelling, heb ik inmiddels een verzoek tot ontbinding van de koopovereenkomst ingediend.
Ik ben een redelijk mens en ik kan best begrip opbrengen voor het feit dat niet alle goederen direct uit voorraad leverbaar zijn. Een bericht hierover zou echter wel op zeer z'n plaats zijn, zeker wanneer hier tot tweemaal toe door een klant om wordt gevraagd! Het is treurig dat een bedrijf zelfs een zo vanzelfsprekend stukje service niet op kan brengen...
Daags na mijn eerdere posting op deze (en andere) site(s) ontving ik bericht dat de bestelling van de door mij voorgestelde vervangende artikelen in behandeling was. Zaterdag 27 oktober heb ik het pakketje ook daadwerkelijk ontvangen. Wat mij betreft is de zaak nu (eindelijk) afgesloten - en ik hoop van harte dat Babypaleis.com nu ook de andere berichtenposters snel hun geld/spullen bezorgt.
Naam: Datum: oktober 27, 2007 - 09:32
Onderwerp:niets gehad
waardeloos bedrijf al 3 maanden geleden wat besteld niets gehad.!!!! Na vele emails nog niets eindelijk de eigenaar gesproken ze storten mijn geld terug maar je raad het al mooi niet wat een slecht bedrijf ze moeten zich heel diep schamen
Naam: Datum: oktober 24, 2007 - 08:41
Onderwerp:Geen reactie
Ook wij hebben een bestelling geplaatst bij Babypaleis.com (2 augustus 2007). Tot op heden hebben we nog niets ontvangen. We hebben al diverse e-mails gestuurd naar robin@babypaleis.com, zoals op deze site door babypaleis zelf aangegegeven.
Slechts reactie gehad dat ze met ons contact op zouden gaan nemen, maar nooit iets gehoord. Verder nog een onduidelijk e-mailtje dat onze orderstatus is aangepast in "opgeslagen". Wat dat betekent is ons onduidelijk.
Hiet lijkt dat ze beter reageren op berichten op deze site in plaats van op e-mails die aan hen gericht zijn. Dus bij deze een OPROEP aan BABYPALEIS.com om ons geld terug te storten (Order BC-11948). In een e-mail zal ik nogmaals ons telefoon nummer sturen.
Mvg, Martijn van Aart
Naam: Datum: oktober 24, 2007 - 05:56
Onderwerp:opgelicht door Babypaleis.com
Graag wil ik iedereen waarschuwen niets te bestellen via de site www.babypaleis.com. Het ziet er allemaal mooi uit en bestellen gaat heel gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Maar leveren?…. ho maar! Op 6 september had ik er een jasje besteld en netjes meteen betaald (ordernr. BC-12481). Na een week ontving ik bericht dat mijn bestelling begin volgende week geleverd zou worden. Toen ik een week dáárna er nog niets ontvangen had en daarover per mail contact opnam met eigenaar Robin van Rij, bleek dat de door mij bestelde maat toch niet meer voorradig was en zou ik mijn geld de week daarop teruggestort krijgen. Op 8 oktober heb ik weer een mail gestuurd met de vraag waar het geld bleef omdat ik nog steeds niets had ontvangen, maar kreeg geen reactie. Toen ik op 12 oktober daarom een nogal boze mail stuurde, werd mij verzekerd dat ik maandag de 15e mijn geld zou krijgen. Nou, niet dus. Ik heb als laatste poging Babypaleis.com op 19 oktober verzocht om me dan desnoods vervangende artikelen ipv het geld te sturen. Ze schreven maandag de 22e terug dat ze erg blij waren met mijn voorstel en dat ik het pakketje uiterlijk woensdag de 24e in huis zou hebben. Maar je raadt het misschien al: ik sta nog steeds met lege handen. Ik bestel alweer ruim vier jaar haast al mijn kinderkleding via internet maar dit heb ik nog nooit meegemaakt! De enige keer dat ik ooit langer dan een week op een bestelling heb moeten wachten was de keer dat TNT het pakket zoek had gemaakt. Wat ik nog het ergste vind is dat ik telkens weer zó aan het lijntje ben gehouden. Ik heb dit bedrijf toch echt genoeg mogelijkheden geboden om e.e.a. naar behoren op te lossen, telkens heb ik niets anders gekregen dan loze beloften en nu ben ik het zat. Helaas kwam ik er nadat ik al besteld had pas achter dat er al behoorlijk wat negatieve reviews over deze winkel op internet te vinden zijn, de meeste uit 2005 en 2006 maar ook al weer een aantal uit 2007. Dit is dus de volgende in dat rijtje. Conclusie: www.babypaleis.com = oplichterij!
Naam: Datum: oktober 22, 2007 - 07:11
Onderwerp:reacties
graag willen wij horen wie er niet is terug gebeld. Wij hebben dagelijks contact met tevreden maar helaas ook ontevreden klanten. Wij proberen de mails binnen 48 uur te behandelen. Door achterstanden in de vewerking lukt dit niet altijd. Wij raden in dat geval aan een mail te sturen naar robin@babypaleis.com, We horen graag van u.
Naam: Datum: oktober 17, 2007 - 10:05
Onderwerp:ik ook opgelicht
Wat een KLOTEbedrijf ook een bestelling gedaan maar nog steeds niets gehad en ook mijn geld niet terug. Ook reageren ze niet op mijn emails om even contact op te nemen met mij.! Ik ga hier werk van maken en zorg ervoor dat niemand ook maar wat daar gaat kopen.!
Naam: Datum: oktober 17, 2007 - 07:47
Onderwerp:BABYPALEIS
Ik ben ook de dupe geworden van babypaleis. Op 24 juli 2007 een artikel besteld en betaald en tot op heden niets ontvangen. Wel een aantal e-mails ontvangen waarin o.a. de betaling werd bevestigd. Maar gisteren helaas een e-mail waarin de bestelling is geannuleerd. Geen geld terug ontvangen. Vanaf nu check ik dus eerst op internet de naam van een bedrijf voordat ik een internetbestelling plaats.
Naam: sylvia Datum: augustus 31, 2007 - 03:53
Onderwerp:knuffels besteld
Ik lees nu net alle mailtjes door die op deze site staan en schrok ervan. Ik ben ook al 2 maanden bezig met maitjes sturen naar het babypaleis en zie nu dat ik kan fluiten naar mijn bestelling. Ik begrijp niet dat dit zomaar kan, mensen storten in goed vertrouwen geld op hun rekening en vervolgens kun je fluiten naar je bestelling. Slecht voor alle webwinkels op internet, want ik durf nooit meer iets te bestellen en te betalen via internet. Ik hoop dat ik mijn geld in ieder geval nog terugkrijg, ook al was het niet veel.
Naam: Marco Datum: augustus 30, 2007 - 01:32
Onderwerp:Babypaleis
Een POSITIEF bericht over Babypaleis;
d.d. 23-07 had ik 2 winterjassen besteld (en meteen betaald) in de veronderstelling dat ik ze max. 1 week later zou krijgen. Dit was helaas niet het geval, diverse e-mailtjes gestuurd (helaas geen reactie).
Na het lezen van deze site kwam ik achter het e-mail adres Robin@Babypaleis.com, na 1 e-mailtje werd er contact opgenomen en werd me de situatie uitgelegd dat er een vakantieperiode was geweest (stond op hun site, echter niet gelezen). Ook de situatie rond de niet beantwoorde e-mails werd me uitgelegd waarna er meteen afspraken gemaakt werden. 's Avonds ben ik zelfs nogmaals terug gebeld dat ze helaas 1 jas niet meer voorradig hadden, voor deze jas is mij een alternatief aangeboden.
Nogmaals afgelopen dinsdag een e-mail gestuurd en vandaag donderdag heb ik beide jassen ontvangen.
Dus mocht u met een probleem zitten stuur dan een e-mail naar Robin@babypaleis.com en niet naar info@babypaleis.com
Voordat ik dit e-mailtje stuurde zag ik dat Babypaleis dit ook reeds zelf heeft aangegeven.
Naam: Babypaleis.com Datum: augustus 29, 2007 - 01:39
Onderwerp:melden
Krista en al degene die zeggen door ons te zijn opgelicht willen jullie een mail naar robin@babypaleis.com sturen met jullie ordergegevens en telefoonnummers dan kunnen wij het uitzoeken!
Alvast bedankt!
Babypaleis.com
Naam: Krista Datum: augustus 28, 2007 - 02:37
Onderwerp:OPLICHTERS NIET BESTELLEN
2,5 jaar geleden iets besteld en daarna geannuleerd. Heb mijn geld niet terug gekregen. Meerdere malen hebben ze beloofd het geld over te maken. En ze doen het niet. Van alles geprobeerd mails, voicemail berichten. Eerst deed de site het niet meer en nu zie ik dat er weer volop producten te bestellen zijn. NIET DOEN DUS! Weet iemand niet hoe we van dit bedrijf geld terug kunnen krijgen? Kunnen we geen faissement aanvragen? belachelijk dat zo'n site zo lang in de lucht kan blijven met steeds meer gedupeerde!