Naam: Harmin Datum: juli 31, 2007 - 01:58
Onderwerp:babypaleis
Ook ik heb vol vertrouwen iets besteld en betaald bij Babypaleis, maar tot op heden nog niets ontvangen. Ik krijg totaal geen reacties op mijn mailtjes. Bij babypaleis vond ik nog de Difraxpopjes in de oude kleuren, die in de winkels niet meer te krijgen zijn en waar mijn dochter zo aan gehecht is. Dus leek het mij handig om nog meer te bestellen. Maar helaas...... Jammer, het gaat niet om een hoog bedrag maar dat had ik dan toch liever in haar spaarpotje gestopt i.v.p. babypaleis te sponseren.
Naam: babypaleis Datum: juli 25, 2007 - 10:48
Onderwerp:kruese
OPROEP aan familie Kruese uit Apeldoorn. Kunt u een mail sturen met uw gegevens zodat wij het bedrag aan u kunnen terugboeken. Uw order gegevens zijn bij een storing van onze website in 2006 verloren gegaan.
Babypaleis.com
Naam: Kruese Datum: juli 24, 2007 - 11:36
Onderwerp:Nog steeds ons geld niet terug
Wij hebben zeer slechte ervaringen met deze "winkel". Voor de verjaardag van onze dochter (2 jaar geleden) een bestelling gedaan die niet werd uitgeleverd. Tot op heden hebben we maar de helft van ons geld teruggekregen en wachten we nog steeds op ongeveer 50 Euro. Er wordt niet meer gereageerd op onze mails. De dienstverlening van deze winkel is reden genoeg om hier nooit iets te kopen.
Naam: Tineke Seerden Datum: juli 23, 2007 - 01:56
Onderwerp:Babypaleis
Ik heb inderdaad inmiddels mijn bestelling ontvangen. Wat mij betreft is het uit eindelijk netjes afgehandeld.
Naam: F. de Weerdt Datum: juli 21, 2007 - 02:36
Onderwerp:Opus Supplies
Ik heb gisteren een nogal negatieve reactie geplaatst over de slechte organisatie bij Opus Supplies.
Ik had beloofd u te melden zodra mijn bestelling bij die firma ondanks het ontbreken van enige reactie op mijn 35 maal herhaalde verzoek om inlogggevens toch schot in de zaak kwam.
Tot mijn verwondering kreeg ik ruim 23 uur na mijn bestelling 33 e-mails met mijn inloggegevens, 1 e-mail met de bevestiting en 1 e-mail met de tracecode voor TNT.
Bovendien werd de gehele bestelling op 21 juli om 12:00 afgeleverd.
Naam: Babypaleis Datum: juli 21, 2007 - 09:27
Onderwerp:Johanna
Mevr Valkenburg hadden we aangegeven dat er een afwijkend artiklel was nabesteld, deze zou ze vandaag hebben ontvangen. Ze heeft echter aangegeven haar geld terug te willen, dat heeft ze ook gewoon gehad!!
Naam: Babypaleis Datum: juli 21, 2007 - 09:23
Onderwerp:levering
De heer Wessels heeft op 12 juli 2007 een bestelling gedaan. De buggy was niet op voorraad en zouden wij komende week (binnen twee weken dus) kunnen leveren. Kennelijk vond de heer Wessels het nodig ons als oplichter (smaad) neer te zetten, daarom hebben wij het geld terig gestort en de order van af onze kant geannulleerd.
De heer Bentvelsen zijn order verwachten wij volgende week binnen en anders krijgt hij uiteraard zijn geld terug
Mevr Seerden heeft haar order als het goed is Binnen..
Naam: J. Wessels Datum: juli 19, 2007 - 08:57
Ik heb gisteren een pittige mail gestuurd naar Babypaleis en ze tot vanmiddag 15.00 uur de tijd gegeven om te reageren of mijn geld terug te storten. Mochten ze daar geen gehoor aan geven dan zou ik o.a. aangifte doen bij de politie. Gisteren heb ik inderdaad een reactie gekregen. Robin van Babypaleis stond op mijn antwoordapparaat. Een uurtje later ontving een mail waarin gesteld werd dat mijn bestelde buggy geleverd zou worden. Ik heb daarop direct teruggemaild met het verzoek mij een levertijd door te geven. Vanmorgen merkte ik dat de door mij betaalde 96,15 was teruggestort op mijn rekening. Later heeft Babypaleis mij dit per mail bevestigd en aangegeven dat zij mijn bestelling hebben geannuleerd. Ik ben er dus gelukkig goed uitgesprongen. Ik wens jullie veel succes met het terugkrijgen van jullie geld of de levering van het bestelde.
Gr. J. Wessels
Naam: J Bentvelzen Datum: juli 18, 2007 - 04:41
Onderwerp:NIKS
Heb 31 mei een bestelling geplaats en nu nog steeds niks ontvangen van babypaleis.com.
Wat heb ik er de balen van dat ik ook niet eerder heb rond gekeken op internet. Heb al 3 mails verstuurd naar hun maar geen reactie. Zie ik vandaag tot overmaat van ramp dat de website afgesloten is.
Daar gaat mijn geld wat een shitsooi zeg.
Naam: J. Wessels Datum: juli 18, 2007 - 03:56
Ook ik heb een bestelling geplaatst bij Babypaleis.com. Op 12 juli jl. Direct betaald en ook niets geleverd gekregen. Heb 1 keer antwoord gekregen op mijn vraag of het product voorradig was. Kreeg als antwoord dat het niet op voorraad was en dat ik de volgende dag geinformeerd zou worden over de levertijd.
Ik geef ze nog tot morgen de gelegenheid om te reageren of om mijn betaling terug te storten. Blijven ze in gebreke dan ga ik vrijdag aangifte doen.
Misschien wel handig om ons te verenigen als groep.
Jullie kunnen je reactie sturen naar j-wessels@zonnet.nl
Naam: Tineke Seerden Datum: juli 18, 2007 - 11:53
Weer zo'n sukkel die bij babypaleis een bestelling en een betaling heeft gedaan. Eveneens geen reaktie op mailtjes. telefonisch niet bereikbaar (kreeg een antwoordapparaat). Vanmaorgen bleek de site uit de lucht te zijn. Geen buggy en geld kwijt? Het lijkt erop.
Naam: johanna Datum: juli 13, 2007 - 08:36
Onderwerp:babypaleis. Enorme spijt
Dom dom. Een bestelling geplaatst bij babypaleis maar niet eerst eens rond gekeken op internet of het bedrijf zijn verplichtingen nakomt.
Ik heb op 18/6 een bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen. Ik hoop dat ze gaan reageren op de gestuurde mailtjes en alsnog leveren. Of op zijn minst het geld terug sturen. Maar ik heb er een hard hoofd in na het lezen van al deze negatieve verhalen op internet. Denk dat ik dan binnenkort maar eens een bezoekje ga brengen aan het politiebureau. Want dit moet toch niet mogen!! Ik heb ondertussen Radar en Kassa ook gemaild.
Naam: johanna Datum: juli 12, 2007 - 11:24
Onderwerp:babypaleis. Enorme spijt
Wat heb ik een enorme spijt dat ik niet eerst op babypaleis gegoogled heb. Dan was ik niet over gegaan tot een bestelling van ruim 80 euro. Ik heb op 18 juli een bestelling gedaan en tot op heden nog geen spullen ontvangen. En we zijn ruim 3,5 week verder. Ik heb een aantal mails verzonden. Maar nog geen reactie ontvangen.
Ook ik vind het niet normaal dat een bedrijf zo lang kan blijven bestaan als blijkt dat ze er een puinhoop van maken. En zichzelf verrijken. Ook ik ga stappen ondernemen en contact opnemen met Kassa en Radar en andere websites bezoeken en berrichten achterlaten Johanna
Naam: Lindsey Datum: juli 4, 2007 - 03:39
Onderwerp:Hebben ze het nog niet afgeleerd?
Wat ben ik stom geweest!! Heb niet eerst gegoogled om te checken of babypaleis.com wel zo betrouwbaar is. Ik kwam de site tegen, zag erg leuke baby bad spulletjes en wilde die ook gelijk hebben dus hup spullen besteld bij babypaleis. Besteld eind mei, en nog steeds niet de spullen binnen! Heb ze aantal keren gemaild-geen reactie, nu weer gebeld en wat denk je?krijg je zo apparaat. Nu ik al de berichtjes heb gelezen die geplaatst zijn door div mensen, maak ik me best wel bezorgd. Zouden er echt zulke gemene mensen zijn die zo hun geld willen verdienen!! Wat moet je nu als zwangere vrouw? Je helemaal gaan opwinden en het liefst dat soort gasten flink door elkaar slaan?Is er geen andere oplossing om babypaleis helemaal van de site te halen, uit de lucht te halen?Moet toch een oplossing hiervoor zijn?Hoe kan ik de bestelling annuleren en het geld dan retour krijgen?En wat is dan mailadres van Radar?Want dit soort mensen die moeten hard gepakt worden!!