Naam: johanna Datum: juli 13, 2007 - 08:36
Onderwerp:babypaleis. Enorme spijt
Dom dom. Een bestelling geplaatst bij babypaleis maar niet eerst eens rond gekeken op internet of het bedrijf zijn verplichtingen nakomt.
Ik heb op 18/6 een bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen. Ik hoop dat ze gaan reageren op de gestuurde mailtjes en alsnog leveren. Of op zijn minst het geld terug sturen. Maar ik heb er een hard hoofd in na het lezen van al deze negatieve verhalen op internet. Denk dat ik dan binnenkort maar eens een bezoekje ga brengen aan het politiebureau. Want dit moet toch niet mogen!! Ik heb ondertussen Radar en Kassa ook gemaild.
Naam: johanna Datum: juli 12, 2007 - 11:24
Onderwerp:babypaleis. Enorme spijt
Wat heb ik een enorme spijt dat ik niet eerst op babypaleis gegoogled heb. Dan was ik niet over gegaan tot een bestelling van ruim 80 euro. Ik heb op 18 juli een bestelling gedaan en tot op heden nog geen spullen ontvangen. En we zijn ruim 3,5 week verder. Ik heb een aantal mails verzonden. Maar nog geen reactie ontvangen.
Ook ik vind het niet normaal dat een bedrijf zo lang kan blijven bestaan als blijkt dat ze er een puinhoop van maken. En zichzelf verrijken. Ook ik ga stappen ondernemen en contact opnemen met Kassa en Radar en andere websites bezoeken en berrichten achterlaten Johanna
Naam: Lindsey Datum: juli 4, 2007 - 03:39
Onderwerp:Hebben ze het nog niet afgeleerd?
Wat ben ik stom geweest!! Heb niet eerst gegoogled om te checken of babypaleis.com wel zo betrouwbaar is. Ik kwam de site tegen, zag erg leuke baby bad spulletjes en wilde die ook gelijk hebben dus hup spullen besteld bij babypaleis. Besteld eind mei, en nog steeds niet de spullen binnen! Heb ze aantal keren gemaild-geen reactie, nu weer gebeld en wat denk je?krijg je zo apparaat. Nu ik al de berichtjes heb gelezen die geplaatst zijn door div mensen, maak ik me best wel bezorgd. Zouden er echt zulke gemene mensen zijn die zo hun geld willen verdienen!! Wat moet je nu als zwangere vrouw? Je helemaal gaan opwinden en het liefst dat soort gasten flink door elkaar slaan?Is er geen andere oplossing om babypaleis helemaal van de site te halen, uit de lucht te halen?Moet toch een oplossing hiervoor zijn?Hoe kan ik de bestelling annuleren en het geld dan retour krijgen?En wat is dan mailadres van Radar?Want dit soort mensen die moeten hard gepakt worden!!
Naam: nathalie Datum: juli 2, 2007 - 09:52
Onderwerp:opgelicht babypaleis.com???
Ik vraag me af of ik mijn bestelde limegroene waskussen nog krijg . Ik heb deze op 22 mei overgemaakt naar hun rekening en tot op heden geen reactie. Ondanks diverse mails die ik hun gestuurd heb ik geen reactie van hun kant gehad ,ook telefonisch zijn ze niet te bereiken.......raar toch? een mail of een telefoontje ivm met een langere levertijd of zo is toch geen moeite notabene hebben ze mijn mailadres en telefoonnummer. Ondanks dat het bedrag niet hoog is 24,95 overweeg ik toch om stappen te gaan ondernemen tegen babypaleis.com ben het nu spuugzat wil gewoon me geld terug of het bestelde artikel op korte termijn. Als je zo zaken moet (probeert) te doen en alleen reageert als de zaak erg oploopt met dreigingen e.d........................begin dan geen (zogenaamde) eigenzaak.
Naam: Denise Datum: juni 28, 2007 - 10:39
Onderwerp:wel een betrouwbare shop
Voor degene die voortaan de Difrax artikelen willen bestellen kunnen dat nu ook doen bij Difrax zelf. Lijkt mij een stuk betrouwbaarder! Ik heb zelf afgelopen maandag besteld en woensdag had ik het al in huis!
www.difraxshop.com
groetjes
Naam: Joyce Datum: juni 18, 2007 - 08:50
Onderwerp:GELD TERUG
Beste Babypaleis, Heb inderdaad het GELD TERUG ontvangen, maar wel erg laat via Paypal. Jammer dat er wel wat voor nodig is, en dat alles zo lang geduurt heeft. Beste Babypaleis, het is helemaal niet mijn "kwade" bedoeling geweest dit zo te doen. Met vriendelijke groet, Joyce
Naam: Babypaleis Datum: juni 17, 2007 - 12:39
Onderwerp:smaad
Joyce, na je kwade mail en het plaatsen van een reactie op deze site is het uiterst onsportief dat je niet meldt dat jij al lang je geld terug had en je betalingen niet goed had nagekeken. Jammer maar om in jouw jargon van je mail door te gaan. Dat is smaad!!!
Naam: Joyce Datum: juni 13, 2007 - 02:00
Onderwerp:OPLICHTING BABYPALEIS
HIERBIJ WIL IK IEDEREEN OPROEPEN EEN MAIL TE STUREN NAAR RADAR. MIJN MAIL IS REEDS VERSTUURT, EN HOOP DAT ER MEERDERE VOLGEN! Zodat er ook voor deze dingen eens wat meer aandacht komt. Niet iedereen hoeft op deze manier slapend rijk te worden!!!!
Naam: Niki Datum: juni 13, 2007 - 11:01
Onderwerp:geld wel terug!
Na veel mailtjes en reviews eindelijk mijn geld terug gekregen! Misschien is het een idee een review op www.checkwebwinkel.nl te zetten. Het lijkt erop dat ze deze site in de gaten houden en misschien lukt het andere mensen dan ook om hun geld terug te krijgen. Maar het allerbeste is om er gewoon niet te bestellen! Ik heb zelf hele goede ervaringen met www.shop4baby.nl! Die komen hun afspraken zeker na!
Succes voor iedereen die zijn geld nog niet terug heeft!
Al meer dan een jaar en 2 maanden wacht ik op mijn geld. Ik heb begin vorig jaar een voetenzek voor dekinderwagen besteld, deze was er niet en ik had hem dringend nodig. Dus mijn bestelling geanulleerd. NOOIT MIJN GELD TERUG GEHAD !!!! Ik heb alles ondernomen vele emails gestuurd en ben zelfs teruggebeld door iemand met mooie beloftes. Maar tot op heden niets ontvangen. Er was altijd wel iets en het geld zou altijd z.s.m. gestort worden.. De verhalen over achterstanden ed. gebruiken ze nog steeds zie ik. DE hoop op mijn geld heb ik opgegeven. Het enige wat ik nu doe is iedereen in mijn omgeving en op internet WAARSCHUWEN>>
KOOP NOOIT BIJ HET BABYPALEIS WANT JE KAN FLUITEN NAAR JE GELD.
Misschien een handige tip voor het Babypaleis: Eerst bezorgen en dan pas laten betalen??
Naam: M. Hermsen Datum: mei 12, 2007 - 07:42
Onderwerp:zit ook al 4 maanden te wachten
Ik heb in januari een bestelling gedaan en ook lange tijd niks gehoord. Na een dreigende mail, kreeg ik een mail terug met de gebruikelijke smoezen mailserverstoringen en leveranciersproblemen, maar mijn besteling zou zo snel mogelijk komen. Ik hoefde het allang niet meer en heb ze dat ook gemeld. Ik kreeg vrij snel een mail dat mijn orderstatus was gewijzigd in geannuleerd. Dat was op 22 maart. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Heb net weer een boze mail gestuurd, ben het echt spuugzat. Deze firma moet echt uit de lucht!!
Naam: Monique Vonk Datum: mei 7, 2007 - 04:24
Onderwerp:Difrax
Ik heb 25 maart 2007 bij Babypaleis.com een bestelling gedaan van 8 difrax knuffeltjes, maar tot op heden niks ontvangen. Vandaag heb ik besloten de bestelling te annuleren en elders tot bestelling over te gaan. Dit bedrijf geeft geen goed en betrouwbaar gevoel naar de consument toe aangezien ze niet bereikbaar zijn en pas na menig mailtje een onpersoonlijke/autoreply-achtige reactie geven. Ik heb contact opgenomen met Difrax en volgens hen wordt er aan Babypaleis niet meer geleverd terwijl ik in een reactie van hun op deze site lees dat ze regelingen getroffen hebben met o.a. Difrax om juist te leveren. Dit geeft de nodige onduidelijkheid en pas als ik mijn geld terug heb kan ik oordelen of er nog enige betrouwbaarheid bij het bedrijf babypaleis.com te ontdekken valt. Mijn gevoel en alle andere reacties op deze site doen het tegendeel vermoeden....
Naam: Carolien Datum: mei 7, 2007 - 11:19
Onderwerp:Babypaleis