Home    Aanbiedingen    Inloggen    Diensten    Helpdesk    Partners    Adverteren    Contact  
Wilt u ook meer omzet behalen met uw online winkel?
Winkel (gratis) aanmelden of adverteren

Rubrieken
 Auto en fiets
 Bloemen en cadeaus
 Boeken en tijdschriften
 Computers en software
 Diversen
 Electronica
 Erotiek en 18plus
 Eten en drinken
 Film en muziek
 Financieel
 Gezondheid
 Gratis en prijsvragen
 Huis en tuin
 Kinderen en babies
 Kleding en accessoires
 Prijsvergelijk
 Speelgoed en games
 Sport en hobby
 Telefonie GSM en Ringtones
 Vakantie en reizen
 Vrije tijd en uitgaan
 Warenhuizen
 Zakelijk en kantoor
  Laatste reacties
 Phone House
 Kruidvat.nl
 Decennia Design
 Wehkamp
 Leesgigant.nl
  Advertenties

TIP: koop bij online winkels
met een keurmerk:

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8

Naam: Alex
Datum: mei 3, 2007 - 09:05
Onderwerp: Geen reactie
Ik werd nog de zelfde avond gebeld met een update. Ik moest ietsje langer wachten, maar doch een reactie dus.

Hartelijk bedankt Babypaleis
Naam: Alex
Datum: mei 2, 2007 - 04:17
Onderwerp: Geen reactie
Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst voor drie difrax knuffels. Sins de bestelling staat de orderstatus als 'Bestelling ontvangen ' vermeld een het werd verder nix gedaan. Ik probeerde dit bedrijf al te bellen en ik heb hun drie emails gestuurd maar geen reactie ontvangen.

Ik voel me nu echt opgelicht omdat klanten blijkbaar niet eens een emailtje waard zijn.
Naam: Carolien van Zielst
Datum: april 26, 2007 - 04:44
Onderwerp: Uiteraard een niet ontvangen order
Ik heb bij deze firma een badset besteld. Ja het kostte me €129,00 om precies te zijn. De levertijd was 2/3 weken. Nou ja dat kon nog wel dacht ik. Nu ruim vier weken later heb ik nog steeds niets ontvangen!! Ik heb ook al zoooo vaak gebeld en de emails die ik heb gestuurd zijn ook niet meer op één hand te tellen. En wat denk je? Ook ik krijg geen gehoor of enig respons. Het zou wel heel vervelend zijn als straks ons kindje geboren is en we kunnen het niet in bad doen... TOCH? Dit kan natuurlijk niet! Het valt me erg vies tegen! Ik ga dan ook de order annuleren, want nu heb ik het al ergens anders gekocht voor de zekerheid. Ik baal er enorm van het gaat niet zomaar om een paar eurootjes!! Ze zouden de site inderdaad direct uit de lucht moeten halen. Al die mooie verhalen kloppen van geen kant. Er wordt absoluut niet teruggebeld op woensdag zoals je elke keer weer netjes beloofd wordt! Ik snap ook niet zo goed dat je dan kinderspullen verkoopt. Zo onschuldig als jonge ouders lekker op zoek zijn naar leuke spulletjes voor de kleine. Het is tegenwoordig allemaal al zo duur en dan wordt je ook nog eens zo van je geld beroofd! Schandalig!!! Ik hoop dat ze het snel, heel snel goed maken!
Naam: Babypaleis
Datum: april 13, 2007 - 05:12
Onderwerp: Terugbetaling
Dit geldt ook voor jou Tim, geef je ordernummer door dan neem ik contact met je op dan wordt het deze maand nog opgelost.

met vriendelijke groeten babypaleis.com

klacht@babypaleis.com
Naam: Frank
Datum: april 3, 2007 - 05:35
Onderwerp: Babypaleis houdt geld achter
Na een bestelling bij Babypaleis.com konden ze niet ze de gehele levering voldoen. 1 product a 49,95 euro was namelijk niet leverbaar: Dat kan natuurlijk, maar het bedrag voor de volledige levering was al eerder overgemaakt. Dat betekent dat de 49,95 euro terug moet worden gestort naar onze rekening. Dat doen ze echter niet: Babypaleis reageert niet op telefoon, ingesproken antwoordapparaat, e-mails, en post.

Wat mij betreft is babypaleis.com een onbetrouwbare partij waar je niet moet bestellen.
Naam: Peter Buskermolen
Datum: april 3, 2007 - 02:57
Onderwerp: internet oplichting
03-04-07: NIET BIJ DEZE FIRMA KOPEN!! INTERNET OPLICHTING!!
Al weer twee jaar geleden een besteling gedaan. Van te voren betaald, anders wordt er namelijk niet geleverd.
De bestelde spullen waren echter niet meer te leveren en dus wilden wij ons geld terug. Herhaaldelijk mailtjes verstuurd aan Robin@babypaleis.com. Hierop werd ook keurig gereageerd en gezegd dat wij ons geld terug kregen. Daarna weer niks gehoord. Elke keer een andere smoes. Dan weer wachten ze op belasting teruggave dan weer zeggen ze direkt het geld over te maken, maar er gebeurd niets.
Ze zeggen zelf dat ze geen kans krijgen en dat ze door dit soort akties in een kwaad daglicht komen te staan. Maar wij hebben geduld genoeg gehad! Bij een bedrijf wat ter goeder trouw is hoef je niet van te voren te betalen.
Hoe mooi de site er ook uitziet, hoe aantrekkelijk de produkten ook zijn: DOE HET NIET!!!

Naam: Richard
Datum: april 3, 2007 - 02:24
Onderwerp: Eenvoudige oplossing
Helaas hebben wij gezien dat eea niet volgens wens verloopt op babypaleis.COM, vandaar dat wij toch graag reageren vanuit babypaleis.NL (Voor de goede orde .NL / .COM hebben niets met elkaar te maken).

Aan BabyPaleis.COM, de oplossing is vrij eenvoudig, biedt standaard een Escrow service aan voor betalingen van je klanten, dat houdt in dat het geld van klanten tijdelijk bij een derde partij ondergebracht wordt (Triple deal, Bibit etc), wanneer de goederen zijn geleverd wordt het geld pas overgemaakt naar de webwinkel. Zo is er geen risico voor de consument (geld is immers wel gereserveerd maar nog niet uitbetaald aan winkelier totdat goederen geleverd zijn).

Eenvoudige oplossing en einde gezeik, als jullie inderdaad betrouwbaar zijn, is mag dit absoluut geen probleem om in te voeren.
Doe er jullie voordeel mee.
Naam: Tim
Datum: maart 23, 2007 - 01:35
Onderwerp: Babypaleis
Ik heb dezelfde artikelen bij L10 besteld binnen twee dagen een juiste keuze van een produkt. En de volgende dag in huis.

Zeer goede Service!! Kan Babypaleis nog wat van leren.
Naam: Tim
Datum: maart 23, 2007 - 01:02
Onderwerp: Babypaleis
Babypaleis komt bij mij al enkele maanden zijn afspraken niet na.
Ik krijg mijn spullen niet. Er is diverse malen contact geweest.
Maar zij blijven het vertrouwen in de consument op internet schaden.

Deze firma met goed aangepakt worden en verwijderd worden uit startpagina's en zoek programma's. Want deze plek hebben ze niet verdiend.

We zijn met zijn alle schuldeiser. Mail mij op: babypaleisoplichter@live.nl

Zodat we eens kunnen kijken met hoevelen we zijn om deze firma op de schandpaal te nagelen op Hart van Nederland of een leuk programma op tv. Of gewoon aankaarten bij de Kvk als schuldeisers. Want praten hoef hij (Robin) met mij niet meer. Wel woorden maar geen daden.

Ik ga over op mijn daden!!! Groeten Tim. Babypaleis je vraagt zelf om deze acties!!
Naam: Carola_Olaf
Datum: maart 21, 2007 - 11:51
Onderwerp: babypaleis
Nieuwe ronden nwe kansen. Wij hebben ook al ruim een maand geleden besteld bij babypaleis.com. Tot op heden niets gehad, maar vandaag heeft Dhr. van Rij contact met ons opgenomen om de zaak te verhelderen. Wij geven dit bedrijf nog een tweede kans.

Naam: Babypaleis
Datum: maart 21, 2007 - 11:36
Onderwerp: stagnatie
Beste klanten,

Door samenloop van omstandigheden hebben wij uw bestelling nog niet volgens plan afgerond.

Door het succes van onze website konden wij tijdelijk een groot aantal orders niet naar wens verwerken. Daarnaast hebben wij een aantal grote storingen gehad in de mailserver waardoor in en uitgaand mailverkeer verloren is gegaan. Inmiddels hebben wij maatregelen getroffen om dit soort verstoringen in de toekomst beter aan te kunnen. Met de o.a. firma's Anel, Difrax, Bebe-Jou en Funnnies zijn afspraken gemaakt om alle orders de komende weken met spoed te kunnen uitleveren aan onze klanten.

Onze verontschuldigingen voor het ontbreken van de vanzelfsprekende service in de afgelopen weken.
Naam: charmianne
Datum: maart 20, 2007 - 12:01
Onderwerp: in januari besteld en nog steeds geen reactie!!
Ik heb in januari een bestelling gedaan via babypaleis.com en heb tot op heden nog niets ontvangen!! Er wordt niet gereageerd op e-mails noch op achtergelaten voicemailberichten!! Ik heb gewezen op de Algemene Voorwaarden en mijn geld teruggevraagd, maar natuurlijk geen reactie!
Wat kan ik doen?
Naam: ah
Datum: oktober 4, 2006 - 01:54
Onderwerp: bestelling
Ik heb in januari een bestelling gedaan. Tot op heden niets ontvangen. Kan geen contact met hen krijgen en op mailtjes wordt niet gereageerd. Heb twee keer een mailtje gehad dat er een achterstand was en dat men dit zsm wil oplossen. Vervolgens hoor je gewoon helemaal niets meer. WAARDELOOS BEDRIJF!!!!!
Naam: Ylva
Datum: juli 20, 2006 - 11:25
Onderwerp: betaald!
Meteen na het plaatsen van diverse berichtjes op internet kreeg ik dan vanochtend eindelijk een paginafbeelding van het gestorte bedrag..
Naam: Ylva
Datum: juli 19, 2006 - 08:57
Onderwerp: incasso
Aan iedereen die op deze site een bericht heeft geplaatst het volgende; ik heb op 30-3-2006 een Lamaze mobiel besteld. Bij babypaleis.com was deze namelijk een stuk goedkoper dan op andere sites. Ik heb via bankoverschrijving betaald, maar kreeg niets geleverd. Uiteindelijk heb ik gemailt en kreeg ik als antwoord dat er achterstanden waren, maar dat alles eind juli geleverd zou zijn. Aangezien mijn dochter eind juli zes maanden is en een mobiel dan nog weinig plezier zal geven, heb ik de bestelling kostenloos geannuleerd en de mobiel ergens anders besteld. Tot zover geen probleem, alleen.. het geld wordt niet teruggestort! Ondanks herhaaldelijke mailtjes en vele toezeggingen dat er betaald gaat worden, de laatste keer werd mij verteld dat er uiterlijk half juni betaald zou worden, hoor ik nu niets meer op mijn e-mailtjes. Ik heb het spuugbeu en heb zojuist een laatste aanmaning verzonden. Komt hierop ook geen reactie dan zal ik een dagvaarding opstellen. Ik werk bij een incassokantoor en weet dat babypaleis.com daar een bekende debiteur is.

Wanneer er twee of meer schuldeisers zijn, kan het faillissement aangevraagd worden. Als ik het internet zo eens afstruin, dan kom ik tot de ontdekking dat er vele schuldeisers zijn. Wellicht zijn er andere mensen die hetzij tot dagvaarding over willen gaan, hetzij een faillissement aan willen vragen?

Zet je reactie op deze site aub.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8

Probeer bij klachten etc. uw bericht zo correct mogelijk te houden. Berichten met een beledigende inhoud worden niet geplaatst door de beheerders van Winkeloverzicht.com

Uw naam:
Onderwerp:
Uw reactie:

SPAM beveiliging:
Type de letters en/of cijfers hiernaast exact over. (let op hoofdletters etc.)

Disclaimer | Sitemap | Zoekopdrachten | Toevoegen aan favorieten? | Bezoek ook onze shopping sites: Rapido.nl en Webwinkelen.nl
Copyright 2006 www.winkeloverzicht.com - een initiatief van